569 Reacties

22 dagen geleden

Onze baby wordt vaak om 00:00 wakker. Blijft dan zo 1/2 uur wakker. Vaak tussen 00:00-3:00 ergens. Herkenbaar voor iemand? Het is niet alsof ze veel slaap overdag krijgt (max 3 uur), dus dat kan het niet zijn..

22 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Hoe oud is hij? Hoe ouder, hoe minder slaap MAAR elk kindje is anders! Neem ...
Hij is nu 22 weken en 4 dagen maar vannacht ging al beter! Heb hem minder laten slapen en wakker gehouden tijdens zn laatste slaapje dus heeft geholpen! Eerder op de dag heeft hij wel echt zn slaap nodig. Vannacht 1 x speen moeten geven en 5u mee in bed genomen en verder het oude ritme vanaf 6.30 opgepakt😊

22 dagen geleden

Reactie op Shirley_mamavantweekids

Onze baby wordt vaak om 00:00 wakker. Blijft dan zo 1/2 uur wakker. Vaak tu ...
Ze is wel vrolijk maar echt wakker

22 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Oei ja, dat klinkt onrustig. En apart dat ie dan opeens weer om de 45 min k ...
Ik hoop het haha. Je went Ook een soort aan permanent slaaptekort dusja. Leuk is het niet maar het komt vast goed

22 dagen geleden

Bij ons is sprong 4 begonnen hoor. Wat is deze lastig zeg 😩😩 ze krijst soms alles bij elkaar! Zo erg, dat ik nu even 5 minuten bij haar weg ben gelopen en dit forum ben gaan lezen 🫣

22 dagen geleden

Reactie op minichellee

Bij ons is sprong 4 begonnen hoor. Wat is deze lastig zeg 😩😩 ze krijst so ...
Dat is heftig hè? 🥲 hoe oud is ze nu? enige wat ik toen kon doen: dichtbij houden en als ik weg moest, dan tegen haar blijven praten ook al was ik uit het zicht. Ik ging liedjes zingen of uitleggen wat ik ging doen. Dat hielp soms heel goed. Heeft ze iets waardoor ze nog kalmeert? Speen, wipstoeltje, draagzak?

22 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Dat is heftig hè? 🥲 hoe oud is ze nu? enige wat ik toen kon doen: dichtbij ...
Ik heb haar heel veel in de draagzak, maar ik zit sinds een week thuis met voorhoofdsholte ontsteking en dragen (extra druk op mn hoofd) is geen pretje 😣 speen wil soms wel, soms niet.. en als ze m niet wil, word ze echt heeeel boos. 😅 ze is van 26 juli 🩷

22 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Hoe ging het vannacht? Mijn kindje gaat ook tussen 19.00 en 19.30 uur naar ...
Hoe gaan vandaag de dutjes?? Weer langer dan een half uur?

22 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Hoe gaan vandaag de dutjes?? Weer langer dan een half uur?
Een dutje van een uur en een dut van een uur en 20 minuten! Ze heeft de smaak te pakken 🙏🏻

22 dagen geleden

Bij ons gaat het overdag ook redelijk goed nu, vaak minimaal 1 slaapje die langer dan een half uur duurt (1-1,5 uur meestal) nu in de kinderwagen of in bed! Na wat melk lukt het hem in bed meestal met wat gejammer zelf in slaap te vallen. En het slapen in de kinderwagen lukt ook vaak nu, echt heerlijk, er even uit kunnen daardoor s morgens! Anders lopen alle slaapjes langs elkaar heen met peuter die s middags slaapt. S nachts helaas nog geen verbetering. Merkten degenen waar het kind nachts ook vooruit gingen dat het eerst overdag beter ging? Haha daar hoop ik vooral op... Dan is evt het eind in zicht?😅

22 dagen geleden

Dames hier gaat het nu echt al dagen goed. Het lijkt er ineens op of we een soort van ritme hebben. Komt s nachts nog 1 keer slaapt daarna door tot 8 u dan 9 30 een slaapje van 2 - 2,5 u en dan rond 13.30 weer een slaapje van 1.5 2 of 2.5 u 🥰 einde van de middag doet hij nog powenapje in de draagzak en dan rond 19 u weer naar bed ! Hij gaat ook alle slaapjes zonder huilen slapen heeeerlijk genieten zo m'n kleine ventje is ook zo tevreden zo fijn te zien!

22 dagen geleden

Reactie op annesv92

Dames hier gaat het nu echt al dagen goed. Het lijkt er ineens op of we een ...
Ow wat heerlijk zeg, ik ben daar zó aan toe! Hoop echt binnenkort… Ging het ineens beter of heb je hier iets voor gedaan? Of is het gewoom afwachten en gaat het vanzelf beter? Hoe oud is je kindje?

22 dagen geleden

Reactie op layla223

Ow wat heerlijk zeg, ik ben daar zó aan toe! Hoop echt binnenkort… Ging he ...
Nou, ik ben al wel weken heel consequent bezig en hou een heel duidelijk ritme en regelmaat aan(mijn eerst van een huilbaby) mijn tweede een hele chille baby sliep altijd overal en nooit 1 sprongetje gemerkt bij hem. Deze kleine man is wel weer wat prikkel gevoeliger dus meteen al best veel de rust met hem opgezocht en steeds dezelfde herhalingen. Zo zing ik overdag als we naar boven gaan een slaapliedje en ik deed heel consequent als ik hem weg legde en ik hoorde hij is echt verdrietig meteen knuffelen en oppakken daarna weer terug leggen was het dan meteen weer verdriet dan legde ik hem aan 9 vd 10 x was hij nog niet goed verzadigd. Werkte dat ook niet dan ging ik hem knuffelen in bed m'n hoofd dichtbij hem en mijn hand op zn buik en dan werd ie uiteindelijk vaak stil en ging hij slapen. Heb hem nooit uit bed gehaald en gewiegd maar echt in bed troosten, Ik heb hem nooit laten huilen. Soms wel even jammeren dat hoorde ik dan aan en keek ik welke kant t op ging. Lukte het slaapje echt niet dan pakte ik hem eruit en ging hij de draagzak in. En nu sinds 5 dagen gaat hii slapen zonder huilen lacht hij lief praat hij op zijn manier wat geef ij hem een kus en kan ik weglopen. En word hij na 2 u wakker zoiets wakker.

21 dagen geleden

Reactie op annesv92

Dames hier gaat het nu echt al dagen goed. Het lijkt er ineens op of we een ...
En hoe oud is je kleine??

21 dagen geleden

Reactie op simbamimi

En hoe oud is je kleine??
Vrijdag 22 weekjes / 12 dec 5mnd

21 dagen geleden

Hier helaas echt verschrikkelijk, lukt hem niet om in slaap te komen, zowel overdag als s avonds niet. Alles geprobeerd maar niks helpt helaas. Nu 4,5 maand. Heeft iemand tips? (radeloze moeder die ook wat slaap mist).

21 dagen geleden

Zijn er meer mama’s waarbij hun kindje blijft wakker worden tussen 04:30 & 05:00.. het is me echt aan het opbreken

21 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Zijn er meer mama’s waarbij hun kindje blijft wakker worden tussen 04:30 &a ...
Ons zoontje ook nog maar ik neem hem dan mee in ons bed en slaapt dan verder in mn armen. Vandaag was het alweer een uur later dan gisteren dus hoop dat hij uiteindelijk weer pas 7.30/7uur wakker wordt

21 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Ja hier! Help dit is geen tijden pff

21 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Dit altijd inderdaad, neem haar dan bij me in bed en slaapt ze verder op mij, maar ja dan slaap ik zelf niet echt 😩. Gisteren was het opeens 6.45uur geen idee hoe dit kon. Maar gisteravond was ze elk uur wakker en sliep ze uiteindelijk van 00.30 uur tot 5.30 uur. 🫠