569 Reacties
24 dagen geleden
Word dat “speen er 100 keer ‘s nachts instoppen” ook beter na de slaapregressie/sprong? 🥱
24 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Word dat “speen er 100 keer ‘s nachts instoppen” ook beter na de slaapregre ...
Dit is hier ook het probleem, word wakker omdat de speen uitvalt en dan huilen, krijg haar soms dan heel moeilijk weer in slaap
24 dagen geleden
Reactie op Popje1607
Herkenbaar.. ik denk soms wel eens mss maar Cold turkey stoppen maar dat vo ...
Ja daar denk ik ook aan.. maar ik durf niet 🙈. Zonder speen valt ze niet in slaap dus vraag me af hoe anderen dit doen
24 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Word dat “speen er 100 keer ‘s nachts instoppen” ook beter na de slaapregre ...
Haha ja zeker! Tijdens de regressie moest ik de speen soms wel 15x per nacht er weer in doen. Nu valt ie soms een kwartier na het inslapen uit (19:30) en kan hij doorslapen of wordt Max 1 keer wakker in de nacht.
24 dagen geleden
Reactie op Burgje
Haha ja zeker! Tijdens de regressie moest ik de speen soms wel 15x per nach ...
Helemaal top! Hoelang heeft de slaapregressie bij jullie geduurd?
24 dagen geleden
Reactie op Momof2cats
Dit is hier ook het probleem, word wakker omdat de speen uitvalt en dan hui ...
Hier valt hij gelukkig wel gewoon weer direct in slaap, maar hij slaapt ook op een andere kamer. Ik moet echt uit bed en this zo koud ‘s nachts 😆🥲!
23 dagen geleden
Reactie op layla223
Net geoefend met slapen in zn bedje. Anderhalfuur bezig geweest. Hij heeft ...
Lekker wachten tot 5 maanden
23 dagen geleden
Reactie op layla223
Net geoefend met slapen in zn bedje. Anderhalfuur bezig geweest. Hij heeft ...
Het wordt echt beter.. bij mijn zoon was het ook een drama, wilde alleen maar slapen op mij of in de waren maar ineens lukte het hem om 3 slaapjes op zijn kamer te doen! Alsof hij er op een gegeven moment zelf ook aan toe was en daarvoor echt nabijheid nodig had!
23 dagen geleden
Reactie op Burgje
7 weken denk ik 😅 overdag slaapjes koppelen werkt nog niet, maar ‘s nachts ...
7 weken 🥱😭! Haha, we hebben nog even te gaan …
Hier gaat slapen overdag juist super goed! ‘s nachts eigenlijk ook wel hoor, alleen wel als z’n speen erin zit! Dus ik denk dat we zeker nog niet mogen klagen, maar ik ben al moe van het tig keer de speen erin stoppen. 😂!