569 Reacties

24 dagen geleden

Het is hier ook echt niet te doen. Overdag de dutje prima. In e nacht iedere 3 kwartier wakker ... ik kom echt niet aan slapen toe

24 dagen geleden

Word dat “speen er 100 keer ‘s nachts instoppen” ook beter na de slaapregressie/sprong? 🥱

24 dagen geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Word dat “speen er 100 keer ‘s nachts instoppen” ook beter na de slaapregre ...
Dit is hier ook het probleem, word wakker omdat de speen uitvalt en dan huilen, krijg haar soms dan heel moeilijk weer in slaap

24 dagen geleden

Reactie op Momof2cats

Dit is hier ook het probleem, word wakker omdat de speen uitvalt en dan hui ...
Herkenbaar.. ik denk soms wel eens mss maar Cold turkey stoppen maar dat voelt ook weer niet goed

24 dagen geleden

Reactie op Popje1607

Herkenbaar.. ik denk soms wel eens mss maar Cold turkey stoppen maar dat vo ...
Ja daar denk ik ook aan.. maar ik durf niet 🙈. Zonder speen valt ze niet in slaap dus vraag me af hoe anderen dit doen

24 dagen geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Word dat “speen er 100 keer ‘s nachts instoppen” ook beter na de slaapregre ...
Haha ja zeker! Tijdens de regressie moest ik de speen soms wel 15x per nacht er weer in doen. Nu valt ie soms een kwartier na het inslapen uit (19:30) en kan hij doorslapen of wordt Max 1 keer wakker in de nacht.

24 dagen geleden

Reactie op Burgje

Haha ja zeker! Tijdens de regressie moest ik de speen soms wel 15x per nach ...
Helemaal top! Hoelang heeft de slaapregressie bij jullie geduurd?

24 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Zijn er meer mama’s waarbij hun kindje blijft wakker worden tussen 04:30 &a ...
Hier ook, ik laat m dan altijd verder slapen in mn armen, anders weigert hij terug zn bed in te gaan.

24 dagen geleden

Reactie op Momof2cats

Dit is hier ook het probleem, word wakker omdat de speen uitvalt en dan hui ...
Hier valt hij gelukkig wel gewoon weer direct in slaap, maar hij slaapt ook op een andere kamer. Ik moet echt uit bed en this zo koud ‘s nachts 😆🥲!

24 dagen geleden

Ik dacht het de goede kant op ging 💀 2 dagen gehad waarin ze dutjes van minimaal een uur deed. Vandaag alweer 2 dutjes van 30 minuten in de pocket en vanmiddag om 13.00 uur gaat ze wennen op de opvang… ik ben bang dat we weer een paar stappen terug gaan zetten 💀

23 dagen geleden

Zo klaar met de hazenslaapjes. In de middag na een half uur krijsende wakker worden en gewoon niet meer slapen..

23 dagen geleden

Net geoefend met slapen in zn bedje. Anderhalfuur bezig geweest. Hij heeft 30 minuten geslapen…

23 dagen geleden

Reactie op layla223

Net geoefend met slapen in zn bedje. Anderhalfuur bezig geweest. Hij heeft ...
Het is echt zwaar he.. :( alles is een fase zeggen ze dan..

23 dagen geleden

Reactie op layla223

Lekker wachten tot 5 maanden

23 dagen geleden

Reactie op layla223

Het wordt echt beter.. bij mijn zoon was het ook een drama, wilde alleen maar slapen op mij of in de waren maar ineens lukte het hem om 3 slaapjes op zijn kamer te doen! Alsof hij er op een gegeven moment zelf ook aan toe was en daarvoor echt nabijheid nodig had!

23 dagen geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Helemaal top! Hoelang heeft de slaapregressie bij jullie geduurd?
7 weken denk ik 😅 overdag slaapjes koppelen werkt nog niet, maar ‘s nachts gaat het heel goed.

23 dagen geleden

Reactie op Burgje

7 weken denk ik 😅 overdag slaapjes koppelen werkt nog niet, maar ‘s nachts ...
7 weken 🥱😭! Haha, we hebben nog even te gaan … Hier gaat slapen overdag juist super goed! ‘s nachts eigenlijk ook wel hoor, alleen wel als z’n speen erin zit! Dus ik denk dat we zeker nog niet mogen klagen, maar ik ben al moe van het tig keer de speen erin stoppen. 😂!

23 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Lekker wachten tot 5 maanden
Hij is 5 maanden😭

23 dagen geleden

Reactie op Ester18

Het wordt echt beter.. bij mijn zoon was het ook een drama, wilde alleen ma ...
Ohh ik hoop het zo! Ik zit er echt doorheen, slapen gaat overdag en ‘‘s nachts al 6 weken lang heel slecht.

23 dagen geleden

Hier zijn de hazenslaapjes weer terug na 2 goede dagen 🥹😭