573 Reacties
25 dagen geleden
Reactie op layla223
Ohh ik hoop het zo! Ik zit er echt doorheen, slapen gaat overdag en ‘‘s nac ...
Oh jee.. gaat het drinken overdag wel goed? En bij welk slaapsignaal leg je hem in bed? Geeuwen kan bijvoorbeeld ook verveling zijn. Mijn zoontje was 2.25 uur wakker tussendoor. Pas bij meerdere slaapsignalen probeer ik hem te laten slapen. Aan oor zitten, geeuwen, wegkijken, etc. Duim voor je dat het beter wordt. Denk het wel. Bij ons duurde het ruim 7 weken..nog even volhouden 💪
25 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Hier ook?! Wat is dat nou toch 😭
Snap er niks van 😭
25 dagen geleden
Reactie op ArankaRomy
Hier zijn de hazenslaapjes weer terug na 2 goede dagen 🥹😭
Hier ook! En ik was zo hoopvol dat het door zou zetten 🥲 Drie nachten ook goed geslapen en nu weer terug bij af, lijkt het
25 dagen geleden
Reactie op CarolineF1986
Oh jee.. gaat het drinken overdag wel goed? En bij welk slaapsignaal leg je ...
Ik weet het niet, ik geef borstvoeding dus geen idee hoeveel hij binnen krijgt. Hij komt wel goed aan en groeit goed.
Ik houd altijd anderhalf uur wakkertijd aan, soms werkt het en soms niet. Of eerder als hij in zn oogjes wrijft of geeuwt. Als ik hem dan weg leg dan zie je dat hij echt moe is maar hij vecht gewoon tegen zijn slaap.
25 dagen geleden
Ik ga gewoon even heel bleu zeggen dat ik zo €&@/?! Gek wordt van die korte slaapjes.
Maandag gewoon 3x een uur of langer kunnen dutten, dinsdag ook. En vanaf gisteren weer gekloot met halve uurtjes.
Ik merk dat ik zo graag wil weten waarom dit nu zo gebeurt 💀 ik ben kapot. Nee het heeft geen zin je om je erover op te winden maar dat doe ik nu wel ff 😅
25 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Ik ga gewoon even heel bleu zeggen dat ik zo €&@/?! Gek wordt van die k ...
Hier zelfde verhaal al 5 weken nu
Maar sinds gisteren helemaal weigeren om te slapen overdag ben op het lijkt alleen maar achteruit te gaan
Voel me moedeloos weet ook niet meer wat ik moet doen. Hij vecht tegen zn slaap, alles wat ik doe is verkeerd
25 dagen geleden
Reactie op layla223
Ik weet het niet, ik geef borstvoeding dus geen idee hoeveel hij binnen kri ...
De wakkertijd kun je aanpassen aan het slaapje van ervoor. Hazenslaapje? Snel weer slapen. Lange dut, misschien wel 2 uur wakkertijd. Nog even een slokje aanbieden voordat hij gaat slapen. Werkt hier goed. 1,5 uur was bij ons te weinig. Maar bij hazenslaapje dus wel eerder, misschien wel na 45-60 min al. Hoop dat het beter wordt. Liefs
25 dagen geleden
Reactie op iklim
Hier zelfde verhaal al 5 weken nu
Maar sinds gisteren helemaal weigeren om ...
Oh dat klinkt heftig 🫣het is ook zo moeilijk om te pin pointen waar het hem in kan zitten. Te lang wakker, te kort wakker, meer honger, tandjes, griepje onder de leden … 💀
Wordt er ook helemaal murf van. Ik weet ook niet meer wat ik met de kleine kan doen als ze wakker is. Onder de gym en oefenen met rollen is na een half uur ook wel klaar.
Buiten in de wandelwagen zet ze zich af in de bak (wilt ook daarin rollen) maar dat gaat niet dus boos…
25 dagen geleden
Reactie op simbamimi
Zo, en weer na een half uur wakker. Het is telkens overwegen wat ik ga doen ...
Zoooo frustrerend he. Ik kies ervoor om zelf goed te eten en te drinken en beetje op te ruimen, maar dat is ook echt minder. Prio 1 is mezelf op de been te houden zodat ik een leuke moeder ben voor m’n kindje 🥹
25 dagen geleden
Reactie op simbamimi
Haal jij je kindje eruit na een hazenslaapje of wat doe je?
Ik haal haar eruit. Verlengen heeft zoveel frustratie gegeven , daardoor sliep zij natuurlijk ook niet. Soms probeer ik het wel en dan lukt het heel soms.
Toevallig lukte het haar vanochtend om na een half uurtje slaap weer voor een kwartiertje in slaap te vallen 😅 ook een eerste keer.