573 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Hier was het vannacht weer 02:30, 03:35, 05:00, 05:27, 06:30😂. Fles van 23 ...
In het midden van de slaapregressie zijn we weer een flesje gaan geven om 10 uur. Eerst gewoon 180+6 en uiteindelijk afgebouwd naar 90 en toen mee gestopt en daarna was slaapregressie ook voorbij (liep denk niet hand in hand, maar kwam zo uit)

25 dagen geleden

Iemand tips hoe je je baby het beste kan neerleggen in zijn/haar bedje? Hier ook duidelijk een slaapregressie. Gelukkig slaapt ze de nacht wel bijna altijd door, maar de avonden daar integen zijn nog al lastig. Ik begin om 7 uur met naar bed brengen en vaak ligt ze pas tussen 23/00 uur goed te slapen. Ze wordt vaak wakker zodra ik haar in haar bedje leg. Ik doe eerst haar voetjes, billen en dan haar hoofdje, maar zodra haar hoofdje het matras raakt, begint ze te huilen. 🫠 Tips gezocht.. 🤭

24 dagen geleden

Hebben jullie ook dat jullie baby’s ineens meer willen drinken? M’n zoontje is nu 5 maanden en volgens mij is sprong 4 wel aardig voorbij, maar hij laat nu elke x 3,5 uur tussen zn fles in plaats van 4 uur, en vraagt ook ineens om meer ml..

24 dagen geleden

Reactie op Linnie2024

Hebben jullie ook dat jullie baby’s ineens meer willen drinken? M’n zoontje ...
Ja hier ook! Hoeveel geef je?

24 dagen geleden

Hier was het vannacht weer 1:30, 02:45, 05:15, 05:35. Twee keer huilend wakker worden. Vraag me echt af of het honger is, maar dat lijkt me niet omdat hij toch weer verder gaat slapen.. wat denken jullie? Het is echt gek want om 7 u valt hij in diepe slaap tot een uur of 1:30 uur twee uur, en daarna is het drama

24 dagen geleden

Mijn zoontje is 20 weken en sinds deze week ligt hij echt te krijsen snachts. Niks helpt om hem weer rustig te krijgen, na 10 min alles proberen geef ik hem vaak de borst, maar dan wordt hij soms na een uur weer krijsend wakker en begin je weer opnieuw, dan kan hij toch niet alweer honger hebben. Overdag niks aan de hand. Vind het zo sneu dat hij zo hard moet huilen, niet van hem gewend ook. Is dit herkenbaar voor sprong 4?

24 dagen geleden

Reactie op simbamimi

Hier was het vannacht weer 1:30, 02:45, 05:15, 05:35. Twee keer huilend wak ...
Herkenbaar hoor! Ik gaf mijn zoontje elke keer de speen. Ook heb ik denk ik 2 weken weer even een nachtfles gegeven, maar dat vond ik te vermoeiend, daarna overgegaan naar toch weer een droomvoeding om 10 uur en dat hielp alweer ietsjes en toen was de slaapregressie al weer richting het einde (duurde 7 weken in totaal). Nu wordt hij denk Max 1x wakker per nacht.

24 dagen geleden

Reactie op Burgje

Herkenbaar hoor! Ik gaf mijn zoontje elke keer de speen. Ook heb ik denk ik ...
En hoeveel weken was je kleine toen de slaap regressie voorbij was? Ons zoontje heeft eigenlijk altijd al heel onrustig geslapen vanaf een uur of 02:00 dus het is zo verwarrend allemaal.. en breekt me zo op

24 dagen geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ja hier ook! Hoeveel geef je?
Ja nu dus een beetje gek schema haha. Ik doe 7: 180+6 (drinkt niet altijd alles op) 11: 180+6 (drinkt dan niet alles op) 15: 180+6 19: 210+7 23: 210+7 In de nacht komt hij ook nog en krijgt dan Max 150ml. In de avonden lijkt hij vooral meer te willen.. we komen gemiddeld rond de 1000ml wel uit, maar dit was een tijdje wel echt minder haha.

24 dagen geleden

Reactie op simbamimi

En hoeveel weken was je kleine toen de slaap regressie voorbij was? Ons zoo ...
Denk dat hij toen 21 weken was. Het bouwde zichzelf af uiteindelijk. Onze zoon was ook niet de meest geweldige slaper, nu slaapt hij ‘s nachts dus goed, maar overdag nog meestal 45 minuten dutjes.

24 dagen geleden

Reactie op Burgje

Denk dat hij toen 21 weken was. Het bouwde zichzelf af uiteindelijk. Onze z ...
En hoe pak je dat overdag aan? Na de 45 min eruit en dan wakkertijden inkorten ofzo?

24 dagen geleden

Reactie op simbamimi

En hoe pak je dat overdag aan? Na de 45 min eruit en dan wakkertijden inkor ...
Als die wakker is haal ik hem eruit. Meestal probeer ik 1x speentje erin, maar overdag heeft dat geen succes. Ik let altijd op signalen, geeft ie veel slaap signalen in korte tijd, dan breng ik hem naar bed. Maaaaar, vrijdagmiddag had ie een dutje van drie uur en nu slaapt hij ook al ruim een uur. Dus misschien wordt dat ook ineens beter 😇

24 dagen geleden

Een paar nachten gewoon om 06.30 uur gehad, nu opeens weer om 05.30 uur 💀 Dutjes worden iets langer maar ook zo wisselend. Ze lijkt ook meer te willen drinken. Kortom: mega vaag weer, waarschijnlijk is sprong 5 ook al praktisch begonnen: helemaal heerliedepeerlie 🫠 Ben toe aan enige regelmaat, ook ivm de opvang.

23 dagen geleden

Ik moet het afkloppen maar heb hier nergens last van gehad met de slaapregressie en sprong 4… mijn oudste had ik zo ongelooflijk veel last van dat ik echt dacht shit daar gaan we weer… maar dus nergens last van gehad

23 dagen geleden

Reactie op mandy220921

Ik moet het afkloppen maar heb hier nergens last van gehad met de slaapregr ...
Heerlijk! Ik moet zeggen dat ik niet meer goed weet of het nu echt een sprong is of gewoon het doen/laten van mijn meisje 😅 Ik bekijk het alsnog per dag, een goede dag is meegenomen maar blijkt absoluut geen garantie voor de toekomst.

23 dagen geleden

Misschien ook een tip voor jullie…mijn zoontje komt elke twee uur ongeveer. Nu probeer ik als hij wakker wordt hem eerst te kalmeren met white noise, ipv hem uit bed te halen en te voeden. Soms kalmeert hij snel en slaapt hij weer verder. Ik doe dit om dit vervelende slaapritme te doorbreken, hopelijk gaat het werken!

23 dagen geleden

Reactie op layla223

Misschien ook een tip voor jullie…mijn zoontje komt elke twee uur ongeveer. ...
Dank voor de tip, alleen slaapt mijn kleine al altijd met white noise. Bij mij helpt zingen om haar te kalmeren, maar vaak activeert het haar juist (logisch als je mama ziet natuurlijk). Tis puzzelen haha 🤪

23 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Dank voor de tip, alleen slaapt mijn kleine al altijd met white noise. Bij ...
Misschien white noise uit doen als ze eenmaal slaapt? Zodat je het weer aan kan zetten als ze wakker wordt?

23 dagen geleden

Reactie op layla223

Misschien white noise uit doen als ze eenmaal slaapt? Zodat je het weer aan ...
Het valt altijd te proberen! Ik kan een timer op de white noise machine (numsy) zetten :)

21 dagen geleden

Hoe gaat het bij jullie? Hier lijken de nachten eindelijk weer beter te gaan. Vandaag van 18:30 tot 05:30 geslapen en gisteren van 19:00 tot 05:30! Hopelijk blijft dit zich voortzetten en word 05:30 een uurtje later