573 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op simbamimi
Hoe gaat het bij jullie? Hier lijken de nachten eindelijk weer beter te gaa ...
Hier nog steeds slecht hij is nu 21.4 maar elk uur jammeren ene keer om borst ene keer om speen en dan is ie weer wakker van 3 tot 5
Zit er best wel doorheen hoop dat het snel beter word. Hoe oud is jullie kleine
22 dagen geleden
Reactie op iklim
Hier nog steeds slecht hij is nu 21.4 maar elk uur jammeren ene keer om bor ...
Ah jeetje wat pittig!!! Hopelijk inderdaad snel beter. Ik hoop ook dat het hier niet toeval was, maar echt beter gaat.
Hij is gecorrigeerd 20 weken en 4 dagen, maar te vroeg geboren dus eigenlijk al 7 maandjes!
22 dagen geleden
Reactie op simbamimi
Aahh zo blij voor jullieee!! Nou ik kan dit echt alleen maar van dromen denk k want de meid wordt om de 2u wakker. Laten jullie de kleine rond 6/7 in een donkere kamer voeden/slapen. Ik doe dit meestal rond 7/8. 6 vond ik nog een beetje te vroeg maar ik gabdif maar eens proberen denk k
22 dagen geleden
Reactie op simbamimi
Oh wat fijn! Hopen dat het inderdaad zich verder verbeterd!
Hier blijft ze hangen op 5/5.30/6.00 uur. Van die tijdstippen lijkt ze ook wakker te worden en te huilen in haar slaap? Ze is niet echt wakker maar begint met jammeren. Soms valt ze terug in slaap maar soms wordt ze er ook wakker van. Apart om te zien. Verder lijken de dutjes zich wel te verbeteren, van 40 minuten in de ochtend, 1,5 uur op eind ochtend/begin middag en 50 minuten op de middag. Alleen komt het nu steeds onhandig uit ivm de laatste fles. Sowieso is er een ritme ingekomen dat ze pas aan t einde van wakkertijd een fles krijgt ipv na de dutjes 🫠
Hoe doen jullie dit?
22 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Oh wat fijn! Hopen dat het inderdaad zich verder verbeterd!
Hier blijft ze ...
Ja lastig.. ik heb hem vanmorgen weer even terug in slaap geholpen zodat hij nu pas naar bed gaat.. Dutjes overdag gaan hier nog steeds slecht. We proberen enigszins het ritme een beetje aan te houden, maar gisteren anders geven we de fles ook wat eerder / later zodat hij weer kan slapen.
21 dagen geleden
Hier gaat de nacht weer ‘goed’. Slaapt nu standaard van 22:00/23:00 tot 06:00. Dan een fles en meestal kan ze dan nog weer slapen tot 08:30/09:00. Overdag is nog wel steeds drama met slaapjes van 30 min 😭
21 dagen geleden
Reactie op ArankaRomy
Hier gaat de nacht weer ‘goed’. Slaapt nu standaard van 22:00/23:00 tot 06: ...
22:00 pas op bed?
21 dagen geleden
Reactie op ArankaRomy
Hier gaat de nacht weer ‘goed’. Slaapt nu standaard van 22:00/23:00 tot 06: ...
Oh die ruk van 7 uur is netjes! Hopelijk balanceert het zich meer uit en komen er uurtjes bij ☺️
Hier blijven die 30 minuten dutjes dagelijks terugkomen, wel minder dan vorige week of de week daarvoor. Kwestie van wakkertijd weer inkorten en sneller op bed leggen zodat de vermoeidheid niet opstapelt
21 dagen geleden
Reactie op Shirley_mamavantweekids
22:00 pas op bed?
Yes, na het avondeten doet ze nog een dutje van 30/45 min, het lukt haar niet om dan al de nacht in te gaan. Dus rond 21:00 nog een voeding en daarna de nacht in
21 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Oh die ruk van 7 uur is netjes! Hopelijk balanceert het zich meer uit en ko ...
Jaa klopt! Zou wel fijner zijn als ze iets eerder de nacht in ging, maar hier ook al blij mee! Jaa dat doen wij idd ook!
21 dagen geleden
Reactie op iklim
Is dit van de een op andere dag veranderd of hebben jullie iets gedaan om t ...
Dit veranderde idd ineens van de een op andere dag! Wij hebben gewoon onze routine hetzelfde gehouden
21 dagen geleden
Reactie op iklim
Op zich wel fijn, hoop dat hij hier ook weer een beetje gaat slapen 21.4 ge ...
Jaa! Die van mij is morgen 20 week. Wel 3 dagen te laat geboren
21 dagen geleden
Reactie op iklim
Geef jij borstvoeding of kunstvoeding, veel mensen maken me onzeker door te ...
Kunstvoeding! Oh dat durf ik niet te zeggen. Heb ik geen verstand van 🤣