573 Reacties
20 dagen geleden
Reactie op Burgje
Jaa gaat zeker beter worden! Zoonlief heeft het 7 weken gehad. Gaat nu al z ...
Ja! Bij ons ook vannacht fist time. Werd wakker van mijn volle borsten 🫢
19 dagen geleden
Mama’s. Dochtertje is nu 21weken maar pfff wat is dit zwaar? Zowel overdag als avond is zij een slechte slaper. Het lijkt echt mer de dag erger te worden: ze is humeurig, plakkerig. Niks is goeddddd pff wordt die van zelf beter? Kon ik masr in de toekomst kijken😭😭 wanneer begonnen verschil te merken?
17 dagen geleden
Reactie op simbamimi
Hoe gaat het bij jullie? Hier 21 weken en nog steeds standaard om 0430 wakk ...
Hier precies hetzelfde.. voorheen sliep onze zoon tot half 6/6 uur en de laatste 5/6 weken wordt hij tussen 03:30/04:30 weer wakker voor een nachtvoeding wat hij dus voorheen niet meer nodig had…
17 dagen geleden
Hoe laat gaat die van jullie naar bed? Ik deed eerst altijd tussen 8 en half 9. Slaapt hij driekwartier vervolgens weer eten rond 22h en dan slapen rond 23h. Maar nu slaapt hij met moeite een half uurtje en rond half 12 valt hij echt in slaap 😅 en dan 1x wakker worden in de nacht. En uitslapen doet hij ook alleen moet hij toch opstaan voor de kdv.
15 dagen geleden
Zo wij zijn er doorheen! Hij slaapt weer heerlijk tot 08:30 uur haha.. 15 januari begint sprong 5, ben benieuwd!
15 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Zo wij zijn er doorheen! Hij slaapt weer heerlijk tot 08:30 uur haha.. 15 j ...
Wat heerlijk!
Hier gaan de dutjes overdag echt stukken beter maar ze wordt nu nog steeds wakker rond 5 uur/half 6/6 uur. Kan het met een speentje soms nog rekken, 20 minuten. Ik heb geen idee waarom, voorheen sliep ze gewoon tot half 7 of Max 06.45 uur 🫠
Ik heb ook niet het idee dat ze te veel slaapt overdag. Max 3,5 uur en ligt voor 19.00 uur sowieso in bed. Gisteren vanwege kerstavond duurde het een uur voordat ze sliep, werd alsnog om 6 uur wakker.
Vanwege de opvang die gaat starten en schema flesvoeding maakt dat half uurtje echt wel uit 🥲
15 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Wat heerlijk!
Hier gaan de dutjes overdag echt stukken beter maar ze wordt ...
Hier ineens ook rond die tijd wakker. En slaapt ook niet meer dan 3.5 uur overdag. Ik hoop wel dat t tijdelijk is hoor pff. Je komt zo in de knoei met alles als ze al zo vroeg aan de dag wil beginnen.
15 dagen geleden
Nou de dutjes/de nacht in gaan duurt hier echt eindeloos sinds een paar dagen. Soms wel 1/1.5 uur bezig 🫠 en dan vooral 's avonds na 45 minuten af en aan huilen is hij ineens stil en dan denk je oke even naar beneden kijken naar zijn oogjes die dicht zijn.. zit ie me daar toch een partij te grijnzen 😂 dan maar weer even naar de woonkamer en 10 minuten later weer proberen.
15 dagen geleden
Reactie op MD999
Hier ineens ook rond die tijd wakker. En slaapt ook niet meer dan 3.5 uur o ...
Hier ook vroeg wakker, maar als ik haar bij me neem slaapt ze wel weer verder! Verder de nachten dramatisch, soms zelfs nachten waar ze na elke slaap cyclus wakker wordt. Dutjes gingen beter, maar sinds gisteren ook weer slecht. Vanmiddag een uur bezig geweest met haar dutje. Steeds is ze een paar min stil en als je net begint te geloven dat ze slaapt begint ze weer te huilen🙄 na een uur proberen heeft ze uiteindelijk 10min geslapen en toen was ze weer wakker.
15 dagen geleden
Reactie op Jannekek19
Hier ook vroeg wakker, maar als ik haar bij me neem slaapt ze wel weer verd ...
Fijn dat ze bij je wel verder slaapt. Daar trapt onze dochter momenteel niet in. Die denkt: gezelliggggg en brabbelt honderduit. Dus ik laat haar nu maar lekker in haar bedje en geef af en toe haar speen terug in de hoop dat ze dan verder slaapt. Lukt soms wel soms niet
14 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Wat heerlijk!
Hier gaan de dutjes overdag echt stukken beter maar ze wordt ...
Soms is het echt zoeken he! Hier vanmorgen ook 07:00 uur wakker (prima tijd nog steeds). Gisteren laat in bed, je zou denken dat ze dan juist uitslapen, helaas 🥲🤣
14 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Soms is het echt zoeken he! Hier vanmorgen ook 07:00 uur wakker (prima tijd ...
Echt hoor! Hier gisteren op normale tijd naar bed en om 06.45 uur wakker, waar ik erg blij mee ben! Gisteren heeft ze ook heel goed gedut gelukkig.
Dat uitslapen gaat echt niet op voor die kleintjes 🫠 dat komt weer als ze gaan puberen 😂
14 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Echt hoor! Hier gisteren op normale tijd naar bed en om 06.45 uur wakker, w ...
Mijn dochter van 3 jaar kan goed uitslapen! Echt wel lekker, zoontje ook wel! Maar soms maakt die een “foutje” zeggen we wel eens 😆