573 Reacties

12 dagen geleden

Mama’s ik ben echt zo op!!! Dochtertje is precies 5maanden. Slaapt echt enorm slecht. dag en nacht, er zit gewoon geen verschil in. Ze krijgt volledig bv, pakt geen speentje. Zodra ik haar in de avond in haar bedje leg, is ze continu om de 1,5u wakker. Ik probeer haar dan te wiegen, ze slaapt meestal teruf maar is na 1,5u weer wakker. Ze heeft geen honger want zodra ik haar de borst geef, drinkt ze niet effectief maar gebruikt ze eerder als speen. Iemand die zoiets ook had en het nu allemaal beter is geworden? 🥺☹️☹️

11 dagen geleden

Reactie op assshoo

Mama’s ik ben echt zo op!!! Dochtertje is precies 5maanden. Slaapt echt eno ...
Klinkt pittig! Leg je haar na t wiegen slapend in bed? Rond deze leeftijd kan t juist zorgen voor eerder wakker worden, heb ik zelf gemerkt. Ik weet niet of je al rekening houd met wakkertijden?

11 dagen geleden

Reactie op DiedeH94

Klinkt pittig! Leg je haar na t wiegen slapend in bed? Rond deze leeftijd k ...
Wakkertijd id gaten houden vind ik een lastige want ene keer zie ik je signalen nadat ze wakker is geworden (30/40min erna ongeveer) en ene keer ben ik net te laat. Wat is normaal eigenlijk voor een baby van 5maanden

11 dagen geleden

Reactie op assshoo

Wakkertijd id gaten houden vind ik een lastige want ene keer zie ik je sign ...
Wakkertijd

5 dagen geleden

Nou ik zit er nog steeds in (23 wk). Hij sliep super goed daarvoor. Doorslapen of 1x wakker en nu echt iedere twee uur wel 120 ml melk wegtikken… iemand tips?!

4 dagen geleden

Hier ook nog steeds de meeste nachten drama. Heel soms een goeie nacht er tussen. (22wkn)

4 dagen geleden

Morgen 24 weken en hij wordt altijd rond 3:30 uur wakker, en vanaf dat moment elke 1 a 2 uur. Ik ga vanaf morgen een strak slaapschema er op aanhouden en hopelijk doet dat hem goed. Wellicht gaan de nachten dan ook beter…elke ochtend op een vast tijdstip opstaan in ieder geval.

3 dagen geleden

Hier bijna 22 weken en nog altijd hele rommelige nachten helaas. Slapen gaat tot een uur of een meestal goed daarna in één woord slecht, elk halfuur wakker niks willen, ook geen flesje en uiteindelijk van totale uitputting in slaap vallen bij mij maar weer wegleggen wordt niet geaccepteerd. Dit gaat nu al 3 weken zo en ik ben zacht gezegd gebroken zo moe🥲