550 Reacties

één maand geleden

Hier begint het meestal rond uur of 2 in de nacht. Kan ook 1 uur zijn. Steeds speen terug duwen maar heletijd draait ze haar hoofd. Toch maar fles geven. Dan is ze 'even in diele slaap' en rond uur of 5 a 6 begint het weer opnieuw. Ik zelf kom amper in slaap want moet iedere keer mn hand bij der mond hebben voor de speen. Uiteindelijk rond uur of 6 of 7 toch fles geven. En daarna valt ze natuurlijk in diepere slaap als mn andere dochter wakker wordt.. oftwel heel weinig slaap. Zie nog niet echt progressie in het doen. Alleen dat ze wel goed grijpt opzich. Rollen nog niet, praten hier en daar verder nog niks. 1e dochter geloof ik ook later met rollen pas.

één maand geleden

Hier ook een ellendige nacht achter de rug 😫 Gister overdag welgeteld 2 uur geslapen (4x 30 min), om 18.30 uur naar bed. Om 20.00 uur wakker en huilen, niks willen. Uiteindelijk een fles gemaakt, maar echt minimaal gedronken. Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen na 20x de speen te geven. Om 00.00 uur wakker, fles en vervolgens 1,5 uur bezig om hem in slaap te krijgen. Steeds als hij weer in bed lag opnieuw weer willen drinken, geen speen willen, dus uiteindelijk nog maar een beetje fles gegeven liggend in bed, maar dan 2 slokken drinken, in slaap, na 5 minuten weer wakker, weer 2 slokken willen drinken etc. En dat 1,5 uur op repeat. Vervolgens om 02.00 uur weer wakker, honger (want de speen werd eruit gelanceerd) en gingen we hetzelfde grapje als om 00.00 uur weer doen. Om 03.15 uur was ik er klaar mee, leg hem naast mij in bed en hij valt echt in een coma. Om 05.00 uur wakker, weer voeding willen en vervolgens verder geslapen tot 07.00 uur. Wat een onrust en al die voedingen ook weer 🥴

één maand geleden

Reactie op Burgje

4 flessen was het advies van CB, en eigenlijk ben ik ook bang dat ie eraan ...
Nou vannacht uiteindelijk om 5 uur een flesje gegeven. Maar maakte het alleen nog maar erger, m’n zoon werd er klaarwakker door en ik ook 😅 hij kwam daarna net zo vaak als bij geen flesje. Alleen nu hoefde hij s ochtends pas rond half 9 een flesje ipv 7:15. Andere tips? 😅

één maand geleden

Wij zijn er doorheen! Happy mama. Sterkte allemaal;!!

één maand geleden

Reactie op CarolineF1986

Oeeh gefeliciteerd!! Heerlijk joh! Van de een op andere dag/nacht?

één maand geleden

Reactie op Burgje

Oeeh gefeliciteerd!! Heerlijk joh! Van de een op andere dag/nacht?
Ongeveer wel. Eerst s nachts en toen overdag

één maand geleden

Reactie op CarolineF1986

Aahh zo fijn!!! Hoeveel weekjes is de kleine van jou?? En hoe merk je dat het voorbij is eigenlijk hahaha ben echt desperate 🥺🥺

één maand geleden

Reactie op assshoo

Aahh zo fijn!!! Hoeveel weekjes is de kleine van jou?? En hoe merk je dat h ...
18,5 week. Heeft 3 weken geduurd. Van de ene op de andere dag opeens ritme, rust, weer lachen, en s nachts nog maar 1* drinken

één maand geleden

Reactie op CarolineF1986

18,5 week. Heeft 3 weken geduurd. Van de ene op de andere dag opeens ritme, ...
Wat fijn!! Hier zitten we er al ruim 4 weken erin. Vandaag lijkt het op sprong 4, slecht slapen en slecht eten 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op Burgje

Wat fijn!! Hier zitten we er al ruim 4 weken erin. Vandaag lijkt het op spr ...
Ik voel met je mee...

één maand geleden

Reactie op Mirimiri

Hier begint het meestal rond uur of 2 in de nacht. Kan ook 1 uur zijn. Stee ...
Dit zijn precies onze nachten, enorm herkenbaar. Hoe oud is jullie kleine?

één maand geleden

Reactie op ME19

Dit zijn precies onze nachten, enorm herkenbaar. Hoe oud is jullie kleine?
Wordt over 2 dagen 4 maanden

één maand geleden

Ik merk hier sinds een paar dagen wel allemaal nieuwe vaardigheden: omrollen, schaterlachen, veel en anders kletsen, gillen, met twee handjes iets vastpakken. Dus hopelijk loopt het sprongetje op zijn einde en worden de nachten en dutjes wat regelmatiger.

één maand geleden

Nou hier is het ook begonnen. 4, 5, 6 en 7 uur wakker 🫠 telkens 20/30 minuten slapen en eindeloos wiegen voordat hier weer in slaap valt en wegleggen is ook bijna niet te doen.

één maand geleden

Sinds 2 dagen wordt ze om 5 uur klaarwakker en niet meer slapen… ze is 15w+5d. Iemand tips om de ritme toch vast te houden en om 19 uur naar bed? Ik kan me voorstellen als ze om 5 uur wakker wordt dan ze het moeilijk tot 19 uur trekt…

één maand geleden

Ik dacht dat het voorbij was… sinds maandag steeds betere nachten en overdag viel ze zonder problemen in slaap… sinds 2 nachten weer elke cyclus wakker en huilen als ze moet slapen…. Kort en vaak aan de borst, zo zielig als ze zo huilt! Hoop dat het snel weer makkelijker gaat

één maand geleden

Hier ook alleen maar hazenslaapjes van 30-40 minuten. Ik weet dat de wakkertijd rond deze leeftijd nog op 1,5 uur ligt maar mijn zoon laat na 2 uur echt nog steeds geen enkel signaal zien. Herkennen jullie dit?

één maand geleden

Hier lijkt het ook begonnen. Van hele nachten doorslapen ineens terug naar 2 nachtvoedingen en om 5.30 klaarwakker 😭 En daarnaast overdag ook niet in zn hum. Veel jengelen en de hele dag getild willen worden.

één maand geleden

Reactie op Wielrenster

Hier ook alleen maar hazenslaapjes van 30-40 minuten. Ik weet dat de wakker ...
Ja, ik herken dit wel. Hij zit nu eerder tegen de 2 uur wakkertijd aan. En inderdaad ook alleen maar hazenslaapjes 🥴

één maand geleden

Pfff wat een drama.. had de oei ik groei app bewust vermeden omdat ik wist dat de sprongen steeds langer werden. Sinds 2 weken snachts elk uur willen drinken, ze ligt naast mij en sliep meestal direct door tot afgelopen nacht. Eerst niet in slaap komen en daarna binnen 30 min weer wakker en 2 uur later pas weer in slaap gekregen 🥹. En tussendoor lachen, nou ik kon echt even bijna niet meer teruglachen 🥲. Probeer in mijn hoofd te houden dat het een progressie wordt na deze regressie, alles is een fase 🥲🥲