551 Reacties

één maand geleden

Reactie op Burgje

Jongens, geen idee of dit kan. Zoontje is nu 19+2 weken en het lijkt alsof ...
Hmm toch nog het sprongetje? Ik heb het idee dat als ze die nieuwe vaardigheden hebben, ze daar even aan moeten wennen of zo en daardoor van de leg zijn. Hier ook al een paar dagen maar 11 uur slaap per dag in totaal en een extra fles (dus nu 6 x 180). Hopelijk wordt het snel weer wat makkelijker

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Hmm toch nog het sprongetje? Ik heb het idee dat als ze die nieuwe vaardigh ...
Hmm ook wel dus! Hoe oud jouw kindje?

één maand geleden

Reactie op Burgje

Hmm ook wel dus! Hoe oud jouw kindje?
Mijn dochter is bijna 17 weken, gecorrigeeed 18 weken. (En die sprongetjes beginnen hier standaard een weekje eerder)

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Mijn dochter is bijna 17 weken, gecorrigeeed 18 weken. (En die sprongetjes ...
Oké, ook wel bijna net zo oud ja

één maand geleden

Reactie op Burgje

Bij ons gaat ook alles op en af dus ben mij er wat meer in gaan verdiepen, en Oei ik groei is gewoon erg goed in marketing. Het onderzoek is gebaseerd op 20 baby’s, niet gek als jouw kindje daarvan afwijkt. Wat wetenschappelijk bewezen is, is dat ieder kindje sprongetjes maakt, wanneer en wat ze leren is voor ieder kindje anders

één maand geleden

Nu ik dit allemaal lees denk ik dat we ook in een sprong zitten van 4. Vannacht de slechtste nacht gehad. Sinds gisteren kan ze speelgoed grijpen met haar twee handen. Ze is van tevreden baby naar een ontevreden baby omgetoverd. Ze wilt dat ik bij haar blijf en haar steeds op me schoot pak. Voorheen kon ze zich zelf in slaap brengen maar nu gaat t best moeizaam. In de avond en nacht sliep ze goed door en nu wordt ze voor elke geluidje wakker. En ineens wilt ze haar speen niet. Ze wilt en ook weet niet. Haat liefde relatie lijkt t. Wie maakt dit ook mee met het speentje 😁

één maand geleden

Reactie op Burgje

De mijne krijgt altijd 6flessen van 180cc (1nachtvoeding, 5 overdag) 😂 hij is 16wkn en van meer melk, minder flessen gaat hij spugen..

één maand geleden

Reactie op LisSel

De mijne krijgt altijd 6flessen van 180cc (1nachtvoeding, 5 overdag) 😂 hij ...
Haha krijgt ie iig genoeg binnen 🤭

één maand geleden

Reactie op Anoniem1996557

Bij ons gaat ook alles op en af dus ben mij er wat meer in gaan verdiepen, ...
Oh dat maakt het idd beter! Misschien heeft dit gedrag te maken met dat hij mogelijk gaat leren rollen ofzo

één maand geleden

Iemand herkenning? Mijn baby is nu 4 maand. Pakt ‘s nachts 12 uur of meer. Maar overdsg vaak maar 2 dutjes. Ochtend uurtje en in de middag lukt het soms dat hij 1,5 a 2 uur slaapt maar soms ook maar een half uur..

één maand geleden

Reactie op LisSel

De mijne krijgt altijd 6flessen van 180cc (1nachtvoeding, 5 overdag) 😂 hij ...
Ja, ik twijfel dan of het niet teveel is. Soms lees je dat meer dan een liter niet goed is, dan lees je weer dat het achterhaald is ... had het cb gezegd dat dat oké is, of heb je dit zelf ontdekt dat hij dit nodig heeft?

één maand geleden

Reactie op roosss12

Iemand herkenning? Mijn baby is nu 4 maand. Pakt ‘s nachts 12 uur of meer. ...
Hier zijn de dutjes overdag meestal 3 keer 40 minuten. Dus ook niet echt veel.

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Hier zijn de dutjes overdag meestal 3 keer 40 minuten. Dus ook niet echt ve ...
Hier ook overdag dutjes van max 45 min!

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Hier zijn de dutjes overdag meestal 3 keer 40 minuten. Dus ook niet echt ve ...
Hier ook veel 30 minuten slaapjes 🥴 Probeer nog steeds 1x per dag een contactdutje zodat hij toch iets langer kan slapen. Pittige fase dit hoor.. was het van de eerste toch alweer een beetje vergeten 😅

één maand geleden

Reactie op Burgje

Oh dat maakt het idd beter! Misschien heeft dit gedrag te maken met dat hij ...
Vriendin van mij zegt altijd: hij is lastig, leuk! Dan gaan we binnenkort wat nieuws zien Vind ik wel een mooie gedachte 🥰

één maand geleden

Reactie op Anoniem1996557

Vriendin van mij zegt altijd: hij is lastig, leuk! Dan gaan we binnenkort w ...
Hahaha ja, daar heeft ze gelijk in 😉

één maand geleden

Reactie op roosss12

Iemand herkenning? Mijn baby is nu 4 maand. Pakt ‘s nachts 12 uur of meer. ...
Herkenbaar. Vaak ochtend dutje langer dan de middag. Soms maakt ze er een uur van maar zojuist ook maar 30 min en met geen mogelijkheid terug in slaap te krijgen. Dus uit bed, beetje spelen en fles naar voren trekken en daarna weer terug naar bed 🫠

één maand geleden

Reactie op Madelief28

Hier ook veel 30 minuten slaapjes 🥴 Probeer nog steeds 1x per dag een cont ...
Ja, ik ook, hoor. De oudste is bijna 5 en ik vind het nu wel makkelijker dan toen, maar op dit moment toch weer pittig, hoor. Al helpt het dat je weet dat het een fase is en ook weer voorbij gaat

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Ja, ik ook, hoor. De oudste is bijna 5 en ik vind het nu wel makkelijker da ...
Mijn oudste is ook 5 ook weet ik dat het een fase is maar ik vind het wel pittig deze dagen.

één maand geleden

Reactie op GenialeZwaan349918

Mijn oudste is ook 5 ook weet ik dat het een fase is maar ik vind het wel p ...
Ja, is het ook zeker, en je hebt er al een (of meer) rondlopen natuurlijk