48 Reacties
10 dagen geleden
Ik volg mee, bijna uit sprong 4 denk ik maar wordt nu weer humeurig, hangerig en huilerig zoals in het begin van sprong 4..
10 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Wat merken jullie specifiek? Die eenkennigheid/verlatingsangst ofzo?
Bij mijn zoontje merk ik dat sinds een week wel ja
10 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Wat merken jullie specifiek? Die eenkennigheid/verlatingsangst ofzo?
Hier ook als ik fftjes wegloop dan is het huilen, pak ik hem weer bij me of in stoeltje aan tafel erbij dan is het goed. Slapen gaat ook opnieuw slechter, maar nu twijfel ik of het de sprong is en of hij het te koud vind.
Hij voelt altijd lekker warm. Daarnaast uitbakeren ook aan het proberen dus misschien komt nu vanalles samen
10 dagen geleden
Reactie op CarolineF1986
Vooral dat je van sprong 4 zo in 5 belandt 😅
Haha, precies dit 😂 Sprong 4, daarna de slaapregressie, 1 goede week gehad en nu weer 2 stappen terug 🥴
8 dagen geleden
Hier ook, zodra ik wegloop huilen, als ze me ziet is het weer goed vindt sprong 5 wel wat pittiger dan 4 pfff slapen gaat ook slecht zodra ik er neerleg in dr bedje huilen ze wilt alleen bij mij slapen ineens… iemand tips? Savonds ging naar bed gaan altijd goed nu een ramp!!
8 dagen geleden
Reactie op Houdss23
Hier ook, zodra ik wegloop huilen, als ze me ziet is het weer goed vindt sp ...
Ik vind sprong 5 ook pitterger! Sprong 4 bijna niks van gemerkt. Veel huilen, snotterig, niet in slaap kunnen vallen en wakker schrikken. Zo zielig
7 dagen geleden
Reactie op roosss12
Constant bij je willen zitten en hem niet meer mogen weg leggen hoort dit e ...
Hier ook last van, drinkt zijn flesjes ook niet goed door. Merk jij nog andere dingen?
7 dagen geleden
Onze zoon zou erin moeten zitten sinds donderdag. Normaal beginnen z’n sprongen eerder, maar nu nog niks aan de hand.
6 dagen geleden
Reactie op roosss12
Hij drinkt bij ons juist een fles meer. En constant wakker ‘s nachts 😅😅😅 ...
Gisteren dronk hij ook meer maar vandaag doet hij er langer over. Uiteindelijk is het flesje leeg maar speelt liever oa haha. Maar verder hetzelfde, ‘snachts ook vaak wakker geweest en vanochtend weer bij ons gelegen.