49 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op Gwen3006
Wil vooral alleen maar met ons zijn, heel snel huilerig en ineens weer heel ...
De sprong zelf 4 weken en rond week 29 komt verlatingsangst om de hoek kijken
5 dagen geleden
Reactie op Lau123!
Iedereen had het erover dat sprong 4 het ergste is maar sprong 5 ervaren wi ...
Wij vinden tot nu toe ook sprong 5 erger! Het slapen overdag gaat gelukkig nog goed maar ’snachts wel vaak wakker en overdag tijdens wakkertijd vooral heel hangerig en humeurig, altijd bij ons willen zitten en elke keer als je even wegloopt is het huilen😅
5 dagen geleden
Reactie op DiedeH94
Mama’s waarbij t slapen in deze sprong drama is: hadden jullie dat ook met ...
Bij ons ging het einde van sprong 4, de dutjes overdag ook beter en snachts nog vaak wakker zoals nu. Uiteindelijk toen wel een nacht gehad dat overdag en ‘snachts goed ging. Maar nu met sprong 5 gaan dutjes overdag nog goed en ‘snachts lastiger. Maar merk buiten slaap op wel zeker dat het verschil is met sprong 4
5 dagen geleden
Reactie op Isaaq
Ik merk dat het hier echt ligt aan de wakker tijd! Hij heeft echt geen slaa ...
Hij is nu 2 uur wakker en dan leg ik hem in bed overdag doet die dan een slaapje van een half uur maar savonds mijn god wat een hel, ik leg hem in bed zonder moeite dan slaapt die een half uur en dan is die gewoon 4 uur wakker of langer krijg hem gewoon niet in slaap, alleen wiegend in me armen en dan leg ik hem weg en dan gaan die ogen wagenwijd open 😅 hoe doen andere dit?
5 dagen geleden
Reactie op Lau123!
Hij is nu 2 uur wakker en dan leg ik hem in bed overdag doet die dan een sl ...
Honger ? Kou? Ik wieg hem nooit in me armen werkt niet maar de kinderwagen staat gewoon in de slaapkamer hier 🤣 proberen om in de kinderwagen te wiegen? Niet laten huilen maar mijn zoon jammert tot hij in slaap valt ?
4 dagen geleden
Reactie op Isaaq
Honger ? Kou? Ik wieg hem nooit in me armen werkt niet maar de kinderwagen ...
Hij heb elke keer dan net een flesje gewoon op en kou lijkt me sterk aangezien die dik is aangekleed. Wiegen werkt wel bij ons in de armen alleen wordt je er gewoon niet goed van hahah continue rondjes lopen heel de avond hij valt niet zelf inslaap anders🙈 hopelijk is dit een fase..
4 dagen geleden
Reactie op Lau123!
Hij heb elke keer dan net een flesje gewoon op en kou lijkt me sterk aangez ...
Squatten wil weleens helpen ipv rondjes lopen 😁
4 dagen geleden
Hier ook drama. Moet Bijna elk slaapje overdag hem weer in slaap wiegen. Slaapjes zijn kort. Gelukkig sinds een paar dagen wel een keer op de dag dat het met troosten in bed een langer slaapje kan worden. Nachten gaan prima tot een uur of 04:00. Klaarwakker. Ook met een klein flesje lukt slapen bijna niet meer. Doodvermoeiend. De ochtenden zijn dan ook zo'n zooitje. Vanmorgen dronk hij een klein flesje 90/3 om 04:30. Met moeite kon ik eindelijk om 5:30 z'n kamer uit. 3 min later weer wakker. Niet stil te krijgen. Nog fles 120/4. Uur wakker geweest na die fles en toen 30 min geslapen. 7:15 begon toen zijn dag. 7:45 alweer honger.. weer 90/3, was niet genoeg, dus nog 60/2.. wat een gedoe!
Merk ook dat hij overdag in wakkertijd helemaal niet tevreden is. Maar kort gezellig wakker en spelen. Sneller moe, maar dus niet kunnen slapen. 2 uur wakkertijd red ik eeechht niet! Behalve als ik hem in de draagzak mee op pad neem.. maar daar heb ik ook niet de hele dag zin in haha