50 Reacties
4 dagen geleden
Jaaa wat ik merk is dat mijn dochter zichzelf in slaap “ jammert “
En helaas wilt ze alleen nog in mijn armen slapen, wegleggen lukt niet…. Ook niet als ze in diepe slaap gewiegd is
één dag geleden
Los van ‘s nachts heel vaak wakker, word die nu na een half uur tot 3 kwartier in de avond ook alweer jammerend wakker🫠 dan duurt het weer heel lang om hem in slaap te krijgen en dan slaapt die weer een half uur tot 3 kwartier. In de nacht gaat het ongeveer hetzelfde, behalve als die tussen ons in ligt. Dan kan die ineens 5 tot bijna 6 uur achter elkaar slapen 🥲. Dit willen we natuurlijk helemaal niet. Is dit het sprongetje of wat doen we verkeerd.
één dag geleden
Reactie op Gwen3006
Los van ‘s nachts heel vaak wakker, word die nu na een half uur tot 3 kwart ...
Correctie: het duurt niet lang om hem in slaap te krijgen haha, maar word dus wel iedere keer slaperig wakker beetje jammeren/huilend. En dan als 1 van ons erbij komt dan slaapt die weer.. en zo gaat het door…..
8 uur geleden
Slecht drinken? Doen jullie kindjes dat ook? 🥴 Er gaat hier overdag geen fles meer op en ‘s nachts ineens weer meer en vaker honger.
één uur geleden
Reactie op Madelief28
Slecht drinken? Doen jullie kindjes dat ook? 🥴 Er gaat hier overdag geen f ...
Ja heel herkenbaar, hier drinkt ze overdag ook echt minder en ook anders! Steeds een paar slokjes, beetje spelen met de fles. ‘s Nachts komt ze soms ineens twee keer voor een fles ipv één keer en drinkt deze dan wel in één keer op. Vroeg me al af of ze niet fit was misschien maar verder is ze wel vrolijk en tevreden.. zo lang ik maar in de buurt ben want hallo verlatingsangst 🤯. Vind sprong 5 tot nu toe slopender dan sprong 4 ivm dat ze minder goed slaapt ‘s nachts en het huilen/krijsen als ik even uit beeld ben.