49 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb vandaag contact gehad met jeugdverpleegkundige van de GroeiGids en z ...
Fijn, succes!!

23 dagen geleden

Reactie op Kellaaa

Hou ons op de hoogte! Ben wel benieuwd 😁

18 dagen geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben even benieuwd hoe dit is afgelopen? Is er iets uit gekomen of toch niet?

18 dagen geleden

Reactie op Aapie32

Ik ben even benieuwd hoe dit is afgelopen? Is er iets uit gekomen of toch n ...
Ik heb afgelopen woensdag gesprek gehad op het consultatiebureau en ja.. het komt er op neer dat ik alles al doe en geprobeerd heb. Wel vond ze ook dat het erg veel is, wat ze spuugt. Als ik wil stuurt ze ons door naar de kinderarts maar ze zei: die gaat hetzelfde zeggen als ik, namelijk dat ze wel groeit, blij is en slaapt. Als dit verandert stuurt ze ons sowieso door en als ik zelf toch graag naar de kinderarts wil, stuurt ze ons ook door. We hebben afgesproken dat ik het even aankijk deze week, aankomende woensdag moeten we weer heen voor de prikjes en dan bespreken we het weer even samen. En je zal t altijd zien: afgelopen dagen lijkt ze wel minder te spugen… 🤦🏼‍♀️ Consultatiebureau stelde ook voor, dat ik sowieso gewoon mag bellen en langskomen wanneer ik er ff doorheen zit of ik het gewoon ff niet meer weet. Gewoon om het er over te hebben en te sparren. Ben dus op zich niks verder maar voelt heel fijn dat zij wel achter mij staan en me door willen sturen, als ik dat wil.

18 dagen geleden

Ik lees al een poosje mee, zit met precies hetzelfde bij ons zoontje ( reflux/ verborgen reflux/ veel spugen/ in negatieve spiraal van amper slapen door pijn vd voeding die omhoog komt/ veel kinderarts geweest/ osteopaat) Maar komen ook niet verder dan inbakeren, alles schuin zetten, lang rechtop houden na fles. Ook veel en fijn contact met consultatie bureau. Zij kwamen uiteindelijk nog met idee voor kinderfysiotherapeut aan huis. Dit kan ik jullie heel erg aanraden!! Vorige week is ze voor het eerst geweest en morgen komt ze weer. Hele goede tips van gekregen kwa houdingen / ondersteunen enz. Wordt door bijna alle verzekeringen vergoed. Misschien nog een idee voor jullie.. consultatie bureau had dit voor ons geregeld/ aangevraagd!

18 dagen geleden

Reactie op Bo-tje

Ik lees al een poosje mee, zit met precies hetzelfde bij ons zoontje ( ref ...
Bedankt voor de tip! Dit ga ik zeker in m’n achterhoofd houden en bespreken woensdag.

9 dagen geleden

Kleine update: Gisteren had m’n dochtertje bloed in haar spuug. De huisarts wilde het eerst aankijken, als het aanhield of iets dan moest ik weer bellen. Een uur later belde ze terug en vertelde ze dat nav het dossier, ze toch met de kinderarts wilde overleggen. Kinderarts droeg nog het een en ander aan wat ik kon proberen maar heb natuurlijk alles al geprobeerd. Eindstand: Lina heeft medicatie gekregen. Nu hopen dat het snel beter gaat ♡

9 dagen geleden

Reactie op Kellaaa

Kleine update: Gisteren had m’n dochtertje bloed in haar spuug. De huisart ...
Jeetje, dat het zo ver heeft moeten komen! Hopelijk voelt ze zich snel beter ❤️

9 dagen geleden

Reactie op Kellaaa

Kleine update: Gisteren had m’n dochtertje bloed in haar spuug. De huisart ...
Ach, bloed! Dat is schrikken! Maar hopelijk slaat de medicatie aan en doet ze het daar goed op! Arm meisje, zo sneu!