8 Reacties

3 maanden geleden

Als eerst, wat superr goed dat je het zo veel weken al vol houdt! Ik zit in week 2 en ben het kolven nu al zat 😅 Hoe vaak kolf je? Ik ben gestopt met de nacht kolf. Laatste kolf is tussen 23/24u en dan de volgende tussen 07/08u. Ik zou dat aanraden en dan steeds langer tussen het kolven laten zitten waardoor je weer een kolf minder krijgt. En ik zou beginnen met kunstvoeding in de nacht. En dan een voeding in de middag.

3 maanden geleden

Mijn schema is als volgt; voeding vier fles en dit volhouden voor 3,4 of 5 dagen afhankelijk van de hoeveelheid stuwing. Daarna na dag 3,4 of vijf gaat voeding 2 over in fles, daarna voeding 5, dan voeding 3, dan voeding 6 en dan voeding 1, daarna de 2 nachtvoedingen. Ik gebruik de flesvoeding van nutrilon duo balans. Cjg of lactatiekundige kunnen je hierin ook helpen.

3 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Als eerst, wat superr goed dat je het zo veel weken al vol houdt! Ik zit in ...
Dank voor je tips! Ik kolf momenteel alle voedingen (wegens wekelijks terugkerende ontstekingen….). Afgelopen tijd 1x per dag aangelegd, maar inmiddels dus niet meer 😢. Ben het inderdaad ook wel zat ja. Maar wil de overgang niet te snel laten verlopen.. goeie om de nacht voeding te vervangen. Dan kan ik eindelijk een keer wat langer slapen misschien 😅

3 maanden geleden

Reactie op EssieLE

Mijn schema is als volgt; voeding vier fles en dit volhouden voor 3,4 of 5 ...
Goed schema! Ja, ik heb een lactatiekundige ook om hulp gevraagd, maar ben een beetje ongeduldig (ze is nog met het schema bezig)

3 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Als eerst, wat superr goed dat je het zo veel weken al vol houdt! Ik zit in ...
O, met hoe vaak kolf je bedoelde je denk ik hoeveel keer per dag, haha. Ik kolf overdag elke 3 uur en ‘s nachts elke 4 uur (dus 1x midden in de nacht)

3 maanden geleden

Reactie op Rdam 88

Goed schema! Ja, ik heb een lactatiekundige ook om hulp gevraagd, maar ben ...
Oh dat duurt lang dan, ik belde en kreeg direct een schema. Je kan morgen bellen met Nel. Zij heeft mij dit schema gegeven. Mocht je willen :)

3 maanden geleden

Reactie op Rdam 88

O, met hoe vaak kolf je bedoelde je denk ik hoeveel keer per dag, haha. Ik ...
Poehh dat is wel veel idd! Ik heb het geluk dat ik zo veel kolf dat met 1x kolven ik minimaal 2x een voeding heb voor de kleine 😅

3 maanden geleden

Ik heb vorige keer de fles van +/-10.00 (dus tweede fles in de ochtend) als eerste vervangen, daarna na een paar dagen de fles van +/-16.00. De avond en ochtend zo lang mogelijk moedermelk gegeven