8 Reacties
3 maanden geleden
Als eerst, wat superr goed dat je het zo veel weken al vol houdt! Ik zit in week 2 en ben het kolven nu al zat 😅
Hoe vaak kolf je?
Ik ben gestopt met de nacht kolf. Laatste kolf is tussen 23/24u en dan de volgende tussen 07/08u.
Ik zou dat aanraden en dan steeds langer tussen het kolven laten zitten waardoor je weer een kolf minder krijgt. En ik zou beginnen met kunstvoeding in de nacht. En dan een voeding in de middag.
3 maanden geleden
Mijn schema is als volgt; voeding vier fles en dit volhouden voor 3,4 of 5 dagen afhankelijk van de hoeveelheid stuwing. Daarna na dag 3,4 of vijf gaat voeding 2 over in fles, daarna voeding 5, dan voeding 3, dan voeding 6 en dan voeding 1, daarna de 2 nachtvoedingen. Ik gebruik de flesvoeding van nutrilon duo balans. Cjg of lactatiekundige kunnen je hierin ook helpen.
3 maanden geleden
Reactie op AngRoos
Als eerst, wat superr goed dat je het zo veel weken al vol houdt! Ik zit in ...
Dank voor je tips! Ik kolf momenteel alle voedingen (wegens wekelijks terugkerende ontstekingen….). Afgelopen tijd 1x per dag aangelegd, maar inmiddels dus niet meer 😢. Ben het inderdaad ook wel zat ja. Maar wil de overgang niet te snel laten verlopen.. goeie om de nacht voeding te vervangen. Dan kan ik eindelijk een keer wat langer slapen misschien 😅