18 Reacties
24 dagen geleden
Hier ook sprong 4, 2 juli geboren 1 juli uitgerekend, maar hij is met elke sorong een weekje eerder begonnen. Nu is het overdag wat minder willen slapen maar wel in de middag een goed lang slaapje. Drinken doet hij ook nog goed. Maar de avond.. als hij naar bed gaat (duidelijk moe) dan slaapt hij goed voor een half uur, wordt daarna enorm overstuur wakker en huilt heel hard en lang. Hij stopt pas zodra we bij hem zijn en hen vast hebben dan valt hij na 1 a 2 uur weer in slaap in onze armen en dan kan ik m wegleggen, hij is wel enorm onrustig snachts.
Ik heb dan wel gemerkt dat hij bewust op zn zij begint te rollen en er zijn nieuwe klanken die hij maakt. Voor de rest overdag gelukkig nog echt wel vrolijk. Dit is nu sinds vrijdag zo.
24 dagen geleden
Reactie op Chella0501
Hier ook sprong 4, 2 juli geboren 1 juli uitgerekend, maar hij is met elke ...
(Wij konden hem vanaf dag 1 altijd wakker in bed leggen en dan viel hij vanzelf in slaap. Dus voor ons even een omschakeling haha)
24 dagen geleden
Hier sprong 3 volgens de app. Alhoewel hij bij de andere sprongen elke keer een weekje / paar dagen voor liep, twijfel ik een beetje. Hij slaapt slecht. Komt snachts een aantal keer om getroost te worden en hij heeft opeens wel 3/4 poep luiers per dag, dat laatste lees ik dus dat dat bij sprong 4 kan horen? 🤔
24 dagen geleden
Hier sliep hij goed sinds een tijdje met de 1e slaap van 19/20 uur tot 1 (nu nog) en daarna was het dan rond 4 weer maar nu dus om nog geen 3 weer en dan bijna ieder uur of 1,5 tot half 7💩 vind het echt niet erg maar je word zo moe wakker als die laatste uurtjes gebroken zijn🥲
24 dagen geleden
Hier zijn we van sprong 3 rechtstreeks een flinke verkoudheid in gegaan en officieel begint volgende week sprong 4. Slapen is alleen al weken bagger en nu nog steeds, ondanks dat de verkoudheid zo goed als over is. Misschien dat ik er nu sprong 4 de schuld van kan geven dus 🥲
23 dagen geleden
Is dit misschien herkenbaar voor jullie? Maar sinds sprong 3/4 doet mijn baby aan gymnastiek in bed. Hij gooit zn benen en kont zodanig de lucht in dat als ik een paar uur later in zn kamertje kom hij helemaal naar beneden geschoven is in zn ledikant, deze work-out zorgt ook voor het weer snachts wakker worden. Ik zit wel eens vol verbazing naar die babyfoon te kijken. 😂😅
20 dagen geleden
Ons zoontje is nu 14 weken, maar is aan sprong 4 begonnen. Gelukkig is hij overdag nog wel vrij gezellig en jengelt hij niet continu, maar slapen is wel een ding. Hij sliep zo goed als door, maar doet nu overdag alleen maar hazenslaapjes en ‘s nachts komt hij meerdere keren. We zitten de sprong maar even uit. Hoor van velen om me heen dat het hierna wel echt makkelijker wordt…
19 dagen geleden
Sprong 4 zou hier over 4 dagen beginnen volgens de app, maar hij lijkt vandaag te zijn begonnen. Slapen ging nog vrij goed, alleen een stuk eerder wakker. Verder vandaag veel huilen, niks is goed en veel drinken. Hij is een stuk ontevredener dan andere sprongen🥵. Net met pijn en moeite wel in slaap gekregen, eens zien hoe lang dit dutje gaat duren.