9 Reacties

2 maanden geleden

Hahaha, de hele tijd waarschijnlijk en daarna het gezin 馃槈

2 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Hahaha, de hele tijd waarschijnlijk en daarna het gezin 馃槈
Als in verkouden? Of ook andere dingen?

2 maanden geleden

Reactie op annemiek29

Als in verkouden? Of ook andere dingen?
Verkouden

2 maanden geleden

Onze eerste dochter was de eerste maanden na start kdv inderdaad constant verkouden.. En wij ook! Gelukkig werd dit na ca. 5 maanden beter. Nu is onze baby (8 weken) al een paar keer verkouden geweest (neemt onze oudste mee van het kdv). Je kunt er weinig aan doen.. ze bouwen er weerstand mee op.

2 maanden geleden

Mijn dochter is nu twee en misschien drie of vier keer verkouden geweest. Wij zijn zelf ook zelden ziek gelukkig. Het verschilt denk ik heel erg per persoon

2 maanden geleden

Mijn oudste zoontje was ook vaak ziek. Hij is dysmatuur geboren. Hij was vaak verkouden en had ook koorts

2 maanden geleden

Onze dochter was eigenlijk nooit echt ziek, maar continu verkouden, dan 2 dagen of zo en wij zaten er dan 2 weken mee 馃槄

2 maanden geleden

Mijn zoontje was helemaal niet veel ziek van de opvang, ook niet toen hij er net begon :) ik gaf nog wel deels borstvoeding maar geen idee of dat heeft geholpen. Ik denk dat ze net pech/mazzel moeten hebben met de virussen die er op dat moment zijn op het kdv

2 maanden geleden

Bij ons viel het heel erg mee in het eerste jaar, misschien ook doordat ze volledig borstvoeding kreeg. Toen ik daarmee stopte met 14 maanden was ze vaker ziek. 馃槄