16 Reacties

4 maanden geleden

Ik herken dit zeker. Vooral links. Ik ken ook niemand die dit heeft… ben erg benieuwd of er meerdere zijn die deze klachten hebben!

4 maanden geleden

Ik heb dit ook. Mijn vk zei dat je dit kind ervaren als de baby is ingedaald

4 maanden geleden

Ik heb dit ook, is een goed teken werd mij gezegd dan gaat/is de baby aan het indalen.

4 maanden geleden

Idd dan daalt de baby in. Goed dus!

4 maanden geleden

Reactie op Nmnm

Idd dan daalt de baby in. Goed dus!
Oke goed om te weten! De baby is al ingedaald zij mijn verloskundige. Heb ook al 2 cm ontsluiting sinds een week. Kan het zijn dat hij dan nog verder zakt? Ze kon vorige week zijn hoofdje al voelen..

4 maanden geleden

Jep, hier ook al een paar weken last van! Herken het ook niet van eerdere zwangerschap. De ene dag is het erger dan de andere maar las inderdaad dat dit door indalen kan komen

4 maanden geleden

Ja herkenbaar! Ingedaalde baby die tegen je zenuwen/spieren drukt vermoedelijk..

4 maanden geleden

Ja hier ook! Al drie weken last van, vooral in de avond als ik zelf ontspan

4 maanden geleden

Ja herkenbaar, al een paar weken last van, inderdaad een zenuw waar de baby mogelijk tegenaan drukt. Inmiddels trekken ze bij mij ook door naar m’n bil 🥲

4 maanden geleden

Heel herkenbaar, en zo vervelend. Ik heb het vanaf week 35 gehad, enige wat helpt is liggen en eventueel benen beetje omhoog (met een kussen). Ik kreeg ze op een gegeven moment ook 's nachts, dus ik hoop dat dat je bespaart blijft. Na de bevalling is het wel echt weg 🤣☺️

4 maanden geleden

Bij mij zijn deze klachten ook begonnen, ik zit nu op week 38.1 de verloskundige zei vorige week al dat de baby diep ingedaald zit. Kan dan bijna niet lopen, na een stukje lopen gaat het bij mij wel weer beter, maar lekker is anders...

4 maanden geleden

Ja heel herkenbaar! Bij mij is het sommige dagen heel erg en dan gaat het ineens wel weer :-)

4 maanden geleden

Klinkt bijna als “lightning crotch” toevallig deze term eens voorbij horen komen en zelf nauwelijks last van (gelukkig), maar wie weet kun je iets met de term! 😊

4 maanden geleden

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Soort steken in de lies. Herken dit ook niet van de vorige bevalling.

4 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Soort steken in de lies. Herken dit oo ...
Zwangerschap bedoel ik..

4 maanden geleden

Ik heb dit ook! Als ik sta meestal ineens. Ook een soort trekkend gevoel en ik kan dan ook even niet op m’n been staan. Heb het wel aan beide kanten