22 Reacties

5 maanden geleden

Ikea is mega fijn! Hebben wij ook eronder!

5 maanden geleden

Ik heb een waterdichte molton van de HEMA en die is ook top!

5 maanden geleden

Laat de matras beschermer ook nog een paar dagen na de bevalling zitten! De vorige keer stond toevallig een nieuw bed een week na de bevalling klaar voor ons (goede timing!), maar deze keer uiteraard niet. In de dagen na de bevalling (in geval van natuurlijke bevalling) verlies je namelijk nog een aantal flinke bloedproppen (grote van flinke mandarijnen kan dit zijn). Deze verloor ik bij uitstappen van het bed en dat gaf flink wat rotzooi 🙊 Nu ook nog opzoek naar een beschermer voor het bed die niet kraakt en die dus ook de zijkant van het bed beschermt.

5 maanden geleden

Ik gebruik de incontinentie matjes van de kruidvat. Die kraken niet zo. In mijn kraampakket zit nu een soort waterdichte molton die gewassen kan worden ipv zo’n plasticzeil

5 maanden geleden

Wij hebben deze! Ideaal 🙂

5 maanden geleden

Ik heb die van de action, 5,95 ofzo, nul gekraak.. 👌🏻👌🏻👌🏻

5 maanden geleden

Ik heb op Bol een matrasbeschermer gekocht. Moet hem zelf nog testen, maar zou niet moeten kraken, lees ik ook terug in de reviews. Deze gaat over je topper of matras, dus beschermt ook nog een stukje van de zijkant. https://www.bol.com/nl/p/matrasbeschermer-200x220-litalente-matrasbeschermers-waterdichte-matrasbeschermer-200x220-hoeslakenbadstof-matrasbeschermhoezen-antibacterieel-rondom-elastiek-wit-waterdichte-matras-beschermer-incontinentie-matrasbeschermer/9300000075466790?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 maanden geleden

Heb die van de ikea erop liggen geen gekraak etc en schuift niet (zit om het hele boxspring matras)

5 maanden geleden

Reactie op PetraGS

Ik heb op Bol een matrasbeschermer gekocht. Moet hem zelf nog testen, maar ...
Deze heb ik ook! Heb 'm al over m'n matras liggen en slaap er al een week op. Ligt gewoon als een normale molton en voel je dus helemaal niks van!

5 maanden geleden

Molton via bol besteld vorige keer. Nog steeds broeierig maar het maakt geen geluid! 😊

5 maanden geleden

Wij hebben dit keer de matrasbeschermer van de ikea. Ook ideaal voor kinderen hebben we gemerkt haha Maud heeft n keer geplast in bed en bleef mooi op de molton liggen en t hoeslaken nam de rest ik haha Ik werd gek bij Maud van die klote zeiltjes die niet blijven liggen of die puppy pads die ook net zo erg zijn haha Dus wij zijn dit keer gegaan voor de moltons van de ikea en denk dat wij deze ook zullen blijven gebruiken aangezien t echt goed je matras beschemt

5 maanden geleden

Deze hebben wij trouwens niet de Anita haha die schoot vaak los als ik veel woelde in bed

5 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Deze hebben wij trouwens niet de Anita haha die schoot vaak los als ik veel ...
Deze hebben wij idd ook. Mega fijn ding hoor je niks van.

5 maanden geleden

Reactie op susanne_

Ik heb die van de action, 5,95 ofzo, nul gekraak.. 👌🏻👌🏻👌🏻
Hier ook, volgens mij heb ik bij de 1e ook geen last gehad van gekraak 😊

5 maanden geleden

🤣🤣🤣🤣 vd kruidvat heb je ook matjes voor kinderen die in bedplassen die kan je ook onder je hoeslaken doen. Die matras beschermer hoeft er niet op hoor die plastice pas als je thuis wilt bevallen kan dat zeil er op zo'n onderleggen is voldoende en evt een handdoek.

5 maanden geleden

Reactie op Ylviexc

Laat de matras beschermer ook nog een paar dagen na de bevalling zitten! De ...
Ter grote van een mandarijn en dat valt er dan zo uit? 😭 ik begin echt met de dag banger te worden dit forum is helemaal niet goed voor mij hahahaha

5 maanden geleden

Ik heb puppy matjes van de action gehaald. Had ik bij ons zoontje ook

5 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ter grote van een mandarijn en dat valt er dan zo uit? 😭 ik begin echt met ...
Niet te druk om maken. Ik heb dit totaal niet gehad. Het hoeft dus niet perse zo te zijn🤗

5 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ter grote van een mandarijn en dat valt er dan zo uit? 😭 ik begin echt met ...
Oh nee, dat voelt even gek maar echt niet iets om bang voor te zijn. Gebeurt blijkbaar ook niet bij iedereen, maar ik had graag van te voren geweten dat dit kon gebeuren. Werd er nu door verrast. Komt allemaal goed! Het is een spannende tijd, maar echt, het voor het eerst vasthouden van jouw eigen baby is zooooo bijzonder! Dat maakt ALLES goed!!

5 maanden geleden

Ik heb dus een hele oude. Mijn moeder heeft deze vroeger altijd gebruikt voor mij toen ik klein was ivm ongelukjes met plassen, en later toen ik ongesteld werd. Toen ik ging samenwonen heb ik hem meegekregen, en gebruik ik nu dus weer. Heb even gezocht op internet, maar deze komt denk ik meeste in de buurt van wat ik heb. Je ligt er dus alleen met je billen op, en zitten instokstroken aan de zijkant waardoor ie onder mn matras vast blijft liggen. Maakt helemaal geen geluid