16 Reacties
4 maanden geleden
Mijn verloskundige raadde aan om even te douchen en daarna halfuur op m’n linkerzij gaan liggen. Misschien dat nog even proberen en als dat niet helpt dan zou ik gewoon bellen hoor!
4 maanden geleden
Hee! Als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Heb het ook gehad lag ik ook aan de ctg en ja hooor natuurlijk daar was ze weer super actief. De gyn in het MCL stelde me gelijk gerust dat je met dit soort dingen gewoon geen risico moet nemen! En dat is ook gewoon zo met dit soort dingen bij onrust bellen. Daar zijn ze voor ❤️ Ze komen liever tevaak dan een keer te weinig.
Bij mij werkte het eten van heel veel snoepjes ook. Even onder de warme douche en daarna weer even gaan liggen op je linkerzij. Je partners hand ff op de buik. Of gewoon ff kletsen met de verloskundige erover kan ook zijn dat hij dan ineens begint te kicken omdat je dan eindelijk die stap hebt gezet. Probeer je niet te druk te maken als je het echt niet vertrouwd bel ze dan even 🌸
4 maanden geleden
Bedankt voor alle lieve reacties ❤️ gisteren uiteindelijk nog een douche genomen en daarna wel bewegingen gevoeld. Niet zo veel als de dagen ervoor maar wel genoeg om me gerust te stellen. Ik kijk nu even aan of hij wat actiever wordt en zo niet dan bel ik alsnog even!
4 maanden geleden
Vanochtend toch gebeld, vk is langs geweest en daarna doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg. Alles zag er gewoon goed uit gelukkig 😊
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Vanochtend toch gebeld, vk is langs geweest en daarna doorgestuurd naar het ...
Fijn💙💙💙💙