12 Reacties

2 jaar geleden

+ ik plas altijd na de s€ks en spoel het af…. Later op de dag alsnog een visgeur

2 jaar geleden

Dat kan wijzen op een schimmelinfectie of soa.. je bent tijdens de zwangerschap gevoeliger voor schimmels.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem12345

Dat kan wijzen op een schimmelinfectie of soa.. je bent tijdens de zwangers ...
Soa lijkt me sterk.. en heb geen jeuk klachten. T is puur na de seks en verdwijnt na een dag weer

2 jaar geleden

Even wassen met lactacyd? Hielp bij mij enorm.

2 jaar geleden

Soa lijkt me sterk.. en heb geen jeuk klachten. T is puur na de seks en ver ...
Als het weer verdwijnt dan lijkt me dat ook niet inderdaad. Misschien is het de combinatie van jullie lichaamsvocht die deze geur tijdens de zwangerschap veroorzaakt. Als het snel weg is en geen klachten verder, dan is het vast iets onschuldigs.

2 jaar geleden

Reactie op Anoukdvh

Even wassen met lactacyd? Hielp bij mij enorm.
Dat is mega slecht, brengt je hele vaginale flora uit balans 🙈

2 jaar geleden

Ik heb dit ook en ik heb alles laten testen bij de huisarts maar heb niks pff hoe kom ik er van af

2 jaar geleden

Reactie op kinderwens1995

Dat is mega slecht, brengt je hele vaginale flora uit balans 🙈
Ph neutraal niet. Die oranje versie. Maar ieder z'n mening.

2 jaar geleden

+ ik plas altijd na de s€ks en spoel het af…. Later op de dag alsnog een vi ...
Ik had dit ook elke keer. Ook van die capsules gedaan voor bacteriële vaginose maar niks hielp. Ik had lactacyd geprobeerd maar die maakte t erger voor mijn gevoel. Ik gebruik nu chilly en gebruik dit ook echt direct na de seks en bij elke douchebeurt natuurlijk en heb nooit meer last van die nare geur. Hopelijk ben je er snel vanaf Meis!

2 jaar geleden

Soa lijkt me sterk.. en heb geen jeuk klachten. T is puur na de seks en ver ...
Soa geven niet altijd jeuk klachten. Maar zou wel gek zijn op een aantal ben je zelfs getest in het begin van je zwangerschap.

2 jaar geleden

Ik heb het ook, komt gewoon doordat je baarmoeder dicht is en al zijn en jou "lichaamssappen" er door het lichaam uit worden gegooid 😅 tijdens de zwangerschap maakt de vagina zich gewoon sneller schoon maar het ruikt er niet frisser op 🙈 ik ga meestal direct ff douchen na de seks en verwissel mijn ondergoed een keer extra door de dag heen.

2 jaar geleden

Normaflor werkt goed !