5 Reacties

2 maanden geleden

Moedermelk kan gaan stinken als het gekoeld is en dan opgewarmd wordt. Mijn kraamzorg zei als moedermelk niet meer goed is spugen ze het na de voeding uit. Dus denk niet dat je je zorgen hoeft te.mqken te maken.heeft de melk in de koelkast gestaan? Of buiten de koelkast? Op kamertemperatuur blijft het 8 uur goed. In de koelkast sws 4 dagen

2 maanden geleden

Reactie op JIZNM

Moedermelk kan gaan stinken als het gekoeld is en dan opgewarmd wordt. Mijn ...
Gelijk na het kolven in de koelkast gezet! En is maar zo’n 12 uur geleden, dus ook geen oude melk.

2 maanden geleden

Reactie op sirinsm

Gelijk na het kolven in de koelkast gezet! En is maar zo’n 12 uur geleden, ...
Dan is wr niks mee aan de hand! Moedermelk uit koelkast kan na opwarmen een weeige geur krijgen is dan gewoon goed. Soms kan zelfs de kleur wat veranderen na invriezen kan dit ook gebeuren. In de koelkast is het sws 4 dagen goed dus je hebt je dochter hier zeker geen kwaad mee gedaan.

2 maanden geleden

Moedermelk kan heel erg stinken. Bij mijn eerste zoon stonk de melk zelfs vaak naar rotte eieren. Meneer vond het heerlijk! 😆 Als het niet goed is weigeren ze dr fles wel. Hier laatst een keer gehad. Blijkbaar hadden we twee flesjes verwisseld waardoor er een zo'n 36u buiten de koelkast was gebleven. Die wou hij echt niet meer drinken!

2 maanden geleden

Geen zorgen!