6 Reacties

3 maanden geleden

Volgens mij kan die niet hoger. Dat is altijd het nadeel van het badje. Elke badstandaard is zo laag. M鈥檔 vriend gaat zelf erbij zitten op een kruk.

3 maanden geleden

Vanwege ruimtegebrek (wij wonen in een appartement), hebben wij geen badstandaard. Wij zetten het badje op het aanrecht, dan hoeven we ook niet te sjouwen met het water. Aan de ene kant van de wasbak staat dan het badje, aan de andere kant leg ik het aankleedkussen. Wellicht zou dit bij jullie ook een oplossing kunnen zijn.

3 maanden geleden

Je zou misschien het bad gewoon op de eettafel kunnen zetten?

3 maanden geleden

Wij hebben een flexi bad xl van Stokke en geen standaard genomen. Ding staat meer in de weg dan dat we er iets aan hebben. Wij zetten ons bad op de wc of in bad en gaan er dan bij zitten. Of op t aanrecht of eetkamer tafel (of vandaag lekker buiten!)

3 maanden geleden

Dank voor de reacties! Ik vond het vooral vreemd dat iets van het merk Stokke niet verhoogd kon worden (en wij zijn best wel lang)

3 maanden geleden

Geen tips. Wij hadden er ook last van en ik ben slechts 170cm. Om deze reden hebben wij de Stokke weggedaan bij onze eerste dochter en gericht gezocht naar een bad(standaard) die hoger is. Anders inderdaad badderen op de eettafel, commode of aanrecht.