81 Reacties
4 maanden geleden
Als je op het juiste moment gestript wordt doe je zelf wel rustig aan daarna 😅 bij mij begon 3 uur na het strippen de weeen, wat begon met menstruatie krampen.
4 maanden geleden
Reactie op Tessa_wensmama
Als je op het juiste moment gestript wordt doe je zelf wel rustig aan daarn ...
Ahh wat goed, ben nu 39 weken wordt vanmiddag gestript maar wou eigenlijk daarna nog ff boodschappen enzo gaan doen. Dacht wellicht is dat niet slim😂
4 maanden geleden
Denk als het overdag is lekker beetje bewegen, als het s avonds is lekker rusten. Maar volg vooral je eigen gevoel en je eigen lichaam. Als je je moe voelt lekker uitrusten, als je energie hebt lekker wat bewegen 😁
Als je lichaam en baby er klaar voor zijn zet de bevalling straks gewoon door, onafhankelijk van wat je doet ☺️
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe2712
Ahh wat goed, ben nu 39 weken wordt vanmiddag gestript maar wou eigenlijk d ...
Denk dat je het beste even af kan wachten hoe je je voelt. Ik vond het zelf heel fijn om lekker thuis te zijn.. je voelt wel gewoon dat er iets gedaan is vond ik zelf
4 maanden geleden
Reactie op Amy1990
Ik word (hopelijk) vanmiddag gestript 🤞🏼 ben nu 40 weken. Heel benieuwd e ...
Hoop dat het lukt, ik ben zojuist gestript had al 3 cm🥰
4 maanden geleden
Ook vanmiddag weer gestript, 1-2cm, 2e poging. Ben benieuwd of het dit keer wat gaat doen, zo aan toe. Maar twijfel ook in lekker rustig zitten of juist wat bewegingen doen die de baby zou helpen (squaten, wandelen)
4 maanden geleden
Reactie op aardbeienbanaan
Ook vanmiddag weer gestript, 1-2cm, 2e poging. Ben benieuwd of het dit keer ...
Ahh ja lastig he, ik ben me bank gaan stofzuigen keuken aan het schoonmaken. Blijf lekker in beweging is goed zei de verloskundige
4 maanden geleden
Net bij de verloskundige geweest. Afspraak gemaakt om te strippen voor volgende week woensdag ben dan 40+2.
Zo gek want de eerste was al geboren met 37+4.
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe2712
Ahh ja lastig he, ik ben me bank gaan stofzuigen keuken aan het schoonmaken ...
Ja hier ook maar gaan stofzuigen en nu wiebelend eten koken. Mn harde buiken doen iig wat meer pijn dan gewoonlijk, ben benieieuwd
4 maanden geleden
Ja hier ook maar gaan stofzuigen en nu wiebelend eten koken. Mn harde buike ...
Ahh fijn hopen dat het door zet. Hier hele lichten krampen maar niet pijnlijk
4 maanden geleden
Ja hier ook maar gaan stofzuigen en nu wiebelend eten koken. Mn harde buike ...
Hihi ik toevallig ook gestript vandaag, maar ik ben direct erna lekker met m'n moeder gaan lunchen en daarna een dutje doen omdat ik zo moe ben. Maar mijn buik is echt nog helemaal rustig. Niks aan de hand. Bij m'n eerste rommelde het de eerste poging wel al snel, maar nu dus echt nog niks, terwijl ik wel veel harde buiken had de afgelopen dagen 🤷♀️
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe2712
Ahh fijn hopen dat het door zet. Hier hele lichten krampen maar niet pijnli ...
Ja wil echt niet te vroeg juichen. Soms zit er vijf minuten tussen soms 10. Dus ga straks ook even liggen, voordat het wel erger wordt en ik geen slaap meer krijg.
4 maanden geleden
Reactie op CXPP
Vreemd hè, ik word er zo ongeduldig van. Eerste was er met 37+5, nu 39+2 en ...
Ja heel gek. Helemaal omdat ze de eerste toch als een soort van ijkpunt nemen😂.
M’n vk heeft vanavond dienst en haar collega vanaf morgen ochtend. Ze zegt je belt mij vanavond gewoon😂.