81 Reacties

4 maanden geleden

Vannacht m’n spontaan vliezen gebroken, nu wat lichte krampen. Spannend weer!

4 maanden geleden

Ik ben gisteren gestript en had toen 2 cm ontsluiting. Sindsdien wel wat vaker harde buiken maar verder helemaal niks, spannend…

4 maanden geleden

Ik ben gisteren gestript en had de hele avond om de 5 minuten krampen. Toen gaan douchen en slapen en nu nergens meer last van 🫠 Ohhh ik word zo ongeduldig! Bijna iedere avond vals alarm

4 maanden geleden

Reactie op aardbeienbanaan

Ja wil echt niet te vroeg juichen. Soms zit er vijf minuten tussen soms 10. ...
Bij mij heeft het strippen resultaat gehad! Ongeveer 10 uur na het strippen bevallen, nu heerlijk genieten van ons zoontje en broertje 😃

4 maanden geleden

Bij mij heeft het strippen resultaat gehad! Ongeveer 10 uur na het strippen ...
Gefeliciteerd 🩷

4 maanden geleden

Gefeliciteerd 💙

4 maanden geleden

Gefeliciteerd, Ik ben vanmiddag gestript, maar eigenlijk helemaal geen advies over bewegen of rustig aan. En helaas ook nog geen effect.

4 maanden geleden

Ahh wat fijn, gefeliciteerd 🤍

4 maanden geleden

Reactie op IJsthee

Gefeliciteerd, Ik ben vanmiddag gestript, maar eigenlijk helemaal geen adv ...
Ahh jammer, hier is het gerommel na de nacht ook opgehouden. Net weer controle gehad zit nog steeds op 3 cm

4 maanden geleden

Hoe hebben jullie het strippen ervaren? Deed het pijn of meer vervelend/onprettig? Ik word donderdag (39+6) gestript, als er dan nog niets gebeurd is.

4 maanden geleden

Reactie op EerstekindjeS

Hoe hebben jullie het strippen ervaren? Deed het pijn of meer vervelend/onp ...
Het is geen ontspanningsmassage natuurlijk, maar echt pijn vond ik het niet doen. Goed op je ademhaling letten en proberen te ontspannen. :) Overigens ben ik vanaf 39+5 al 3 x gestript en helaas nog geen gehoor……

4 maanden geleden

Reactie op EerstekindjeS

Ik vond het totaal niet pijn doen, vond meer haar knokkels vervelend aan de buitenkant die over me bot gingen. Ik ga maandag bellen voor een 2e strip poging in de hoop dat die doorzet 🤞🏼

4 maanden geleden

Reactie op SMommy

Het is geen ontspanningsmassage natuurlijk, maar echt pijn vond ik het niet ...
Heb jij wel al iets van ontsluiting?

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobe2712

Heb jij wel al iets van ontsluiting?
2 cm!

4 maanden geleden

Reactie op EerstekindjeS

Hier deed het helemaal geen pijn en duurde het maar super kort. Maar heeft geen effect gehad verder 😬

4 maanden geleden

Reactie op Tessa_wensmama

Als je op het juiste moment gestript wordt doe je zelf wel rustig aan daarn ...
Is de pijn na strippen normaal?

4 maanden geleden

Reactie op Mirra roha

Is de pijn na strippen normaal?
Het is een goed teken! Dan gebeurt er wat :-) ik ben nu 3 x gestript, en de verstrijking + ontsluiting is wel gevorderd.

4 maanden geleden

Bij mijn dochter ben ik 2x gestript. De eerste keer merkte ik er niet zoveel van en ben ik nog even naar de stad gegaan.🤣 De tweede keer voelde ik me niet zo lekker. Wat menstruatieachtige klachten en toen 's avonds zijn mijn vliezen gebroken en kreeg ik daarna weeën.

4 maanden geleden

Hoihoi, ik ben morgen 40 weken. Het is niet meer vol te houden… vanochtend de slijmprop verloren. Maar ik wil graag gestript worden. Nu zegt mijn verloskundige dat dat pas vanaf 41 weken gedaan word. Zijn hier andere mama’s die het met 40 weken al mochten en wat is hier eventueel de reden van geweest?☺️

4 maanden geleden

Reactie op naomi0343

Hoihoi, ik ben morgen 40 weken. Het is niet meer vol te houden… vanochtend ...
Ligt erg aan je vk, bij ons doen ze het wel vanaf 40 weken. Reden om te wachten is dat effectiviteit vanaf 41 weken hoger is