81 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op naomi0343
Hoihoi, ik ben morgen 40 weken. Het is niet meer vol te houden… vanochtend ...
Op eigen verzoek gekeken of het met 39 weken al kon (kon niet). Toen met 40+1 weer, toen lukte het en met 40+3 voor 2e keer gestript (succesvol). Ik had aangegeven met 41 weken ingeleid te willen worden, en strippen als minder heftig zie en dat daarom voor die tijd nog wilde proberen. Baat het niet dan schaadt het niet (toch?)
4 maanden geleden
Reactie op naomi0343
Bij mij kon en mocht het vanaf 39+4, vanwege een dreigende inleiding (groot kind). Ben nu 3 x gestript en er is nog niks gebeurd.
Kans dat het met dit termijn wat doet is gewoon heel klein.
4 maanden geleden
Reactie op naomi0343
Ik ben met 40+4 dagen gestript. Dat deden ze omdat ik zei ik ben helemaal klaar met zwanger zijn en ik wil dat de baby eerder komt. Is mijn zwangerschap, mijn lichaam. Ik mag ook deels bepalen
4 maanden geleden
Ik ben gisteren gestript en ik ging daarna rusten. Ik heb wel wat bewogen. Deed bijv. De afwas, opruimen, dekbed verschonen enz maar geen wandelingen of stretch oefeningen.
4 maanden geleden
Reactie op naomi0343
Ziekenhuis wil mij liever inleiden vanaf 38+6. Aangezien ik liever geen inleiding wil proberen we van alles om inleiding te voorkomen.
Vandaar wilde ze wel strippen met 40+3.
Inmiddels 40+5 nog geen baby….
4 maanden geleden
Reactie op Mirimiri
Ik ben vanochtend gestript en 2 cm ontsluiting. 40+2.
Nu beetje bloeden, di ...
Als t goed is heeft je verloskundige vertelt wat je als acceptabel mag zien en wat niet meer
Ik ben net gestript en ik had bloed bij t strippen zelf.
Dit mag in mijn geval alleen bij t afvegen zijn of een mini beetje in mijn verband.
Dit mag niet vloeien of helder rood zijn op t papier of in t verband dan moest ik gelijk bellen.
Hier nu veel harde buiken en wat goeie krampen. Moet echt even afleiding gaan zoeken want man man dit is gewoon killing haha ieder dingetje merk ik nu op haha
4 maanden geleden
Ik ben net voor de tweede keer gestript met 40.4 weken. Voelde een stuk gunstiger dan vorige week en had ook al 2 cm ontsluiting. Ik twijfelde heel erg over het inleiden. Maar met de baby en mij gaat het goed dus we kijken het nog een paar dagen aan. De VK heeft goede hoop dat ie ergens komende dagen uit zichzelf komt 🤞🏼🙏🏼🙌🏼
4 maanden geleden
Hier heeft strippen gewerkt!
Gister gestript net 1cm en vannacht bevallen 🩷
Dus ik ben helemaal happy nu
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Super fijn dat het effect had en je niet hoefde te wachten op de inleiding ...
T was wel echt een pittige bevalling, denk eigenlijk dat de inleiding van Maud minder pittig was haha
We kwamen er pas met persen achter dat ze n sterrenkijker was 🥹😵💫
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
T was wel echt een pittige bevalling, denk eigenlijk dat de inleiding van M ...
Zo zie je maar, er valt echt geen zinnig woord over te zeggen wat nou ‘gunstiger’ is of niet. Het gaat zoals het gaat.
Maar een sterrenkijker schijnt idd erg pittig te zijn, ik ben blij dat alles wel goed verlopen is en jullie oké zijn! (Ten minste, ik ga er vanuit dat jullie oké zijn 😅)
4 maanden geleden
Fijn om hier wat ervaringen over het strippen te lezen! Ik word morgen gestript als het kan met 40+2, nu toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Hier heeft strippen gewerkt!
Gister gestript net 1cm en vannacht bevallen ...
Zo zo zo fijn!