190 Reacties

4 maanden geleden

Net een versie gehad, helaas niet gelukt 😫 volgende week nog een poging

4 maanden geleden

Ik heb gister een versie gehad en de kleine dame is vrij makkelijk gedraaid. Kans is wel aanwezig dat ze weer terug kan draaien, ze heeft nog alle ruimte

4 maanden geleden

Reactie op DemiZ99

Versie poging gehad. Binnen 30 seconden lag ze goed. Donderdag echo om te k ...
Ze ligt nog keurig met het hoofd naar beneden. Ik ben helemaal blij.

4 maanden geleden

Mijn kindje ligt nu (36 weken) wel goed, maar ik ga evengoed voor een geplande keizersnede.

4 maanden geleden

Vandaag een versie gehad en helaas niet gelukt. Hij zit best vast al in de bekken. Maandag gaan we voor een tweede poging en anders moeten we beslissen of ik voor een stuitbevalling of een keizersnede ga. Ik baal er wel een beetje van, maar maandag dus de tweede poging. Fijn gevoel is het niet, maar ik vond het te doen. Goed op je ademhaling letten zodat je buik ontspant.

4 maanden geleden

Reactie op Kellyvdam

Vandaag een versie gehad en helaas niet gelukt. Hij zit best vast al in de ...
Bij mij is de versie helaas ook niet gelukt, ze zijn alleen niet begonnen over een tweede poging.. mag ik vragen hoeveel weken je bent? De kleine was bij mij ook al te ver ingedaald dat ze hem niet meer uit de bekken konden “wippen”

4 maanden geleden

Reactie op Sd23

Bij mij is de versie helaas ook niet gelukt, ze zijn alleen niet begonnen o ...
Ik ben vandaag 36.5. Maandag ben ik precies 37 weken. Misschien dat jouw baby al wat verder is ingedaald? Anders misschien even bellen waarom zij geen tweede poging hebben aangeboden. Ik hoop dat je nog een keer mag komen!

4 maanden geleden

Reactie op Kellyvdam

Ik ben vandaag 36.5. Maandag ben ik precies 37 weken. Misschien dat jouw ba ...
Hmm ikzelf ben 36,2.. ik ga toch idd nog maar even vragen wie weet. Ze waren wel met 2 man sterk 😅

4 maanden geleden

Hier morgen 38 weken en deze week twee keer een versie gehad ivm dwarsligging. Beiden keren gelukt gelukkig (beide keren heel anders ervaren), maar hij was weer terug gedraaid. Nu val ik ook onder de gyn en komende week weer terug voor een controle afspraak. Spannend!!