190 Reacties

5 maanden geleden

35+3 en gedraaid 🤩🤞🏼🍀

5 maanden geleden

35+2, vanmorgen versie gehad welke is gelukt! Even doorbijten maar achteraf ging het heel snel!

5 maanden geleden

Wat fijn te lezen dat bij sommige de versies gelukt zijn! Hebben jullie een versie gehad met het weeen remmende medicijn? Ik heb morgen een versie zonder, heb wel vaak harde buiken.. Vind de “pijn” niet spannend maar hoop zooo dat hij/zij netjes meewerkt en met het koppie naar beneden gaat. Wil echt geen keizersnede namelijk. Ben wel wat gespannen dus.. Hebben jullie je op 1 of andere manier nog “voorbereid”?

5 maanden geleden

Reactie op FleurS33

Onze kleine is van een onvolkomen stuitligging met 36 weken ineens netjes g ...
Jaaa hier precies hetzelfde! Ik hoop ook echt dat het zo blijft. Nog even spannend 😅

5 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Wat fijn te lezen dat bij sommige de versies gelukt zijn! Hebben jullie een ...
Bij mij hebben ze eerst geprobeerd zonder medicatie. Maar dit lukte niet goed genoeg, dus toen de medicatie en dan meteen weer opnieuw proberen en toen is het gelukt. Nee niet specifiek voorbereid, alleen de folder gelezen ter voorbereiding.

5 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Bij mij hebben ze eerst geprobeerd zonder medicatie. Maar dit lukte niet go ...
Oké, wij gaan morgen naar een echo bureau waar ze überhaupt niet werken met medicatie. Hopen dat het lukt zonder 🤞🏼

5 maanden geleden

Voelen jullie zelf ook dat de baby in stuit ligt?

5 maanden geleden

Ik had ook alleen de folder gelezen. Bij mij legde ze meteen het infuus aan (standaard in zkh?). Zonder was het denk ik ook echt niet gelukt want er waren nu ook 2 pogingen nodig.

5 maanden geleden

Reactie op Babyiscoming2024

Achteraf ja denk ik dat was het hoofd dat ik voelde bovenin maar voor de echo dacht ik nog van Ooh misschien de billetjes.

5 maanden geleden

Ja zeker. Ik voel haar harde koppie tegen m’n ribben of maag aan. Auw … 😣 vandaag 34+3 en nog in stuit.

5 maanden geleden

Ik voel de ligging heel slecht. De billen en het hoofd zijn beide rond en hard.. de verloskundige heeft het ook niet altijd goed met voelen. Ik probeer nu een beetje te letten waar het trappen zit en de lichte klopjes die denk ik handen zijn 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Ja ik kan het goed voelen. Kan precies het hoofdje voelen boven in. Verloskundige heeft het telkens mis maar ik zelf voel het heel goed. Ook voel ik het getrappel onder in m’n buik van de voetjes goed. Geen twijfel over mogelijk hier 😅

5 maanden geleden

Morgen 36 weken en hier een dwarsligger.. Zie toch wel een beetje op tegen een versie. Maar als het niet lukt word het een geplande keizersnede.. en dat wil ik liever niet. Echt hè het is ook nooit goed 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Doxxx

Vandaag een versie gehad met 36+4. Helaas niet gelukt, ik kreeg de keuze vo ...
Ah vervelend zeg. Waarom lukte het niet? Is daar een verklaring voor?

5 maanden geleden

Onze versie paar dagen geleden (toen 37+2) was ook gelukt! Zonder medicatie. (Ondanks dat poging vorige week niet lukte). Helaas is ze dezelfde avond weer teruggedraaid… Desondanks zou ik t wel aanraden, zo’n versie. Het is eventjes naar, maar stuitbevalling of keizersnede geeft meer ellende m.i.

5 maanden geleden

Reactie op Danisch

Ah vervelend zeg. Waarom lukte het niet? Is daar een verklaring voor?
Ze stribbelde tegen 🤷‍♀️ dus ze zal wel lekker zitten zo haha

5 maanden geleden

Reactie op Dunya28

Vandaag ben ik precies 36 weken zwanger. De baby lag ook de hele tijd in st ...
Vandaag op controle geweest en ze blijkt nu in dwarsligging te liggen. Ze schijnt ook nog heel erg veel ruimte te hebben. Ze gaan maandag een versie doen, ze denken door de vele ruimte dat dat wel gaat lukken alleen zijn ze wel bang dat ze daarna gewoon weer gaat draaien. Blijft nog weer even spannend!

5 maanden geleden

Hier zojuist een versie gehad waarbij het helaas niet is gelukt. Ik kreeg weeënremmers om de baarmoeder soepel te houden en vond het niet perse heel pijnlijk. Ze hebben het wel lang geprobeerd, maar hij schoot elke keer weer terug met zijn billen mijn bekken in. Het was zelfs zo moeizaam dat ze het ook niet een tweede keer willen proberen en we meteen de keuze hebben gekregen om voor een stuitbevalling of keizersnede te gaan kiezen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar stuitbevalling ervaringen. Is hier toevallig iemand met die ervaring?

5 maanden geleden

Reactie op leslieveling

Hier zojuist een versie gehad waarbij het helaas niet is gelukt. Ik kreeg w ...
Ik heb zelf nooit een stuitbevalling gehad maar ken wel iemand die dit heeft geprobeerd. Haar kindje heeft toen best wel erg zuurstoftekort gekregen en is hier ook voor behandeld in de 2 weken erna. De blijvende schade kunnen ze niet altijd direct zien, dit kan ook later pas tot uiting komen.. ik vond het een groot risico, maar dat is mijn mening!

5 maanden geleden

Ik lees ook veel positieve ervaringen juist! Als je googled op beval verhaal stuit