190 Reacties

4 maanden geleden

Vandaag te horen gekregen dat de kleine toch in stuit ligt bij 37.2 weken 🥲. Morgen gelijk naar het ziekenhuis voor een versie. Ik ben benieuwd en hoop zo enorm dat het nog gaat lukken.

4 maanden geleden

Reactie op MamavanD&M

Vandaag te horen gekregen dat de kleine toch in stuit ligt bij 37.2 weken � ...
Hoop het voor je,l!!

4 maanden geleden

Mijn eerste draaide nog met 39 weken naar beneden. En deze is met 34 weken zelf naar benden gedraaid.

4 maanden geleden

Reactie op MamavanD&M

Vandaag te horen gekregen dat de kleine toch in stuit ligt bij 37.2 weken � ...
Is het gelukt?

4 maanden geleden

Reactie op Babyiscoming2024

Is het gelukt?
Ja!! Het was niet makkelijk, maar het is wel gelukt! Zo blij. Nu hopen dat hij blijft liggen 🤞🏼

4 maanden geleden

Voor de mensen met baby nog in stuitligging, hoe willen jullie gaan bevallen? Ben benieuwd..

4 maanden geleden

Reactie op MamavanD&M

Ja!! Het was niet makkelijk, maar het is wel gelukt! Zo blij. Nu hopen dat ...
Was de baby al een beetje ingedaald? Ik ga vrijdag voor een versie naar het ziekenhuis en ben dan 36.4. De kleine is al een klein beetje ingedaald. Ik ben serieus op van de zenuwen😟

4 maanden geleden

Reactie op Michellesharon

Voor de mensen met baby nog in stuitligging, hoe willen jullie gaan bevalle ...
Ik ga voor een keizersnede.. :)

4 maanden geleden

Reactie op Kellyvdam

Was de baby al een beetje ingedaald? Ik ga vrijdag voor een versie naar het ...
Ik zie je berichtje. Als de baby is ingedaald met het stuitje in het bekken wil het niet zeggen dat het niet lukt. Dit was bij mij ook het geval maar het is wel gelukt om de baby te draaien! Ik was op dat moment 35+2 weken zwanger. Als het ze lukt om onder het stuitje te komen en ruimte voelen om te draaien heeft het kans van slagen! Heel veel succes!

4 maanden geleden

Reactie op Nmnm

Ik zie je berichtje. Als de baby is ingedaald met het stuitje in het bekken ...
Bedankt voor je berichtje! Ik ben blij te lezen dat ik toch nog een kans maak. Vind het echt super spannend!

4 maanden geleden

Voor de mensen met baby nog in stuitligging, hoe willen jullie gaan bevalle ...
Na 2 versie-pogingen ligt mijn baby nog in stuit. Ik ga voor een stuitbevalling

4 maanden geleden

Vanmiddag versie poging, ben nu 35+3 en baby was afgelopen maandag nog niet ingedaald. Hoop zo dat het gaat lukken! Ben op van de zenuwen

4 maanden geleden

Reactie op Annick87

Na 2 versie-pogingen ligt mijn baby nog in stuit. Ik ga voor een stuitbeval ...
Ik ook! Wel spannend! Hoever ben je?

4 maanden geleden

Vanmiddag versie poging, ben nu 35+3 en baby was afgelopen maandag nog niet ...
Succes!!

4 maanden geleden

Vanmiddag versie poging, ben nu 35+3 en baby was afgelopen maandag nog niet ...
Veel succes! Hou ons op de hoogte. 😘

4 maanden geleden

Ik ook! Wel spannend! Hoever ben je?
Ik ben nu 37+2. Jij? Dit is mijn tweede kindje. De eerste was een thuisbevalling en ging vrij soepel. Daarom goede hoop voor een stuitbevalling!

4 maanden geleden

Reactie op Annick87

Ik ben nu 37+2. Jij? Dit is mijn tweede kindje. De eerste was een thuisbeva ...
Ik ook 37+2 wat toevallig! Wat fijn dat je vorige soepel ging. Hoe vind je het dat het nu in het ziekenhuis 'moet'?. Het is mijn derde. Ik beviel heel snel van de vorige twee, ook thuis. Vind het spannend of ik het ziekenhuis haal 🫣

4 maanden geleden

Ik ook 37+2 wat toevallig! Wat fijn dat je vorige soepel ging. Hoe vind je ...
Precies even ver! Oh, dat snap ik heel goed! Bij mij ging de ontsluitingsfase heel snel, dus ben ook een beetje zenuwachtig...Wat fijn dat je al wel 2 thuisbevallingen hebt gehad. Ik vind het vrij heftig om ineens de stempel 'medisch' te hebben. Morgen hebben wij onze eerste afspraak in het ziekenhuis, ben heel benieuwd! Zie jij het allemaal wat zitten?

4 maanden geleden

Reactie op Annick87

Precies even ver! Oh, dat snap ik heel goed! Bij mij ging de ontsluitingsfa ...
Ja dat vind ik ook heftig, medisch zijn. Jammer om weg te zijn bij 'onze' lieve verloskundigen. Ben heel benieuwd naar jullie afspraak morgen! Wij hebben die op maandag.

4 maanden geleden

Ja dat vind ik ook heftig, medisch zijn. Jammer om weg te zijn bij 'onze' ...
Ja jammer is dat hè, ik word morgen overgenomen door t ziekenhuis ivm ks vorige keer, ga ze nog missen 🫠