Heyy!
Pfff ik wordt helemaal GEK van de stuwing, al drie dagen lang! Weet niet of dat lang is, maar er toch wel een eind klaar mee.. zeker nu met dat warme weer lijkt het alleen maar erger joh!
Iemand nog tips die werken! Koelen al geprobeerd, maar dat is na 5 minuten warm. Strakke bh aan, daar zweet ik helemaal uit!
Pff sorry, misschien ook eventjes van me afschrijven haha!
Ik kreeg juist het advies om er niet aan te zitten en onder de douche niet onder een warme straal.
Verder inderdaad strakke bh aan en koelen. Kraamhulp heeft kraamverband nat gemaakt in een diepvrieszakje in de vriezer. Als je er edn paar in legt kun je telkens ruilen.
Met al dit bovenstaande duurde t bij mij denk 4 dagen.
Wat je kunt doen is een inlegkruisje of kraamverband nat maken, in een plastic tasje doen, in de vriezer. En daarna op je borsten leggen, hielp hier heel goed.
Bij mij duurde het 4.5 week. Echt niet tof. Heel de tijd sport BHs en ijscompressen erin. Het hielp niet. De huisarts zei dat ik geen robot ben en vrouwen heel verschillend zijn. Het is inmiddels weg. Ik dronk de laatste dagen Saliethee, wellicht dat dat geholpen heeft!
Koolbladeren schijnen te helpen. En je borsten masseren op youtube kun je f ...
Alleen witte kool! De bladeren in de koelkast leggen en kneuzen voor gebruik. Masseren onder de warme douche. Evt met de achterkant van de elektrische tandenborstel
Ik heb het al ruim 2 weken😔 en geef dus geen borstvoeding. Super irritant! Na mijn vorige 2 bevallingen was het met een week ongeveer weg. Dus loop nog steeds in strakke sport bh's 😅
Koolbladeren schijnen te helpen. En je borsten masseren op youtube kun je f ...
O, mijn kraamhulp zei juist "Niet aankomen!" gewoon helemaal niet aan je borsten zitten en continue een strakke sportbh aan, ook 's nachts. Ik was er na 24 uur vanaf 🤷🏻♀️
Bedankt voor jullie reacties! Me man kwam het het goeie idee om me band van me buik om me borsten te doen en dan goed strak! Ze doen dan nier zo'n zeer maar weg is het ook nog niet.. Hoe lang kan zoiets duren? Ik weet van me eerste kindje dat het na een dag of 3 weg was, dit duurt al 6dagen inmiddels!