14 Reacties

3 maanden geleden

Koolbladeren schijnen te helpen. En je borsten masseren op youtube kun je filmpjes vinden hoe je dit doet. Hopelijk helpt het.

3 maanden geleden

Reactie op Noor_LB

Koolbladeren schijnen te helpen. En je borsten masseren op youtube kun je f ...
Ja masseren heb ik onder de douche geprobeerd, kreeg de tip van de kraamhulp! Dan komt er wel wat uit, maar niet dat het oplucht haha! Dank je wel

3 maanden geleden

Ik kreeg juist het advies om er niet aan te zitten en onder de douche niet onder een warme straal. Verder inderdaad strakke bh aan en koelen. Kraamhulp heeft kraamverband nat gemaakt in een diepvrieszakje in de vriezer. Als je er edn paar in legt kun je telkens ruilen. Met al dit bovenstaande duurde t bij mij denk 4 dagen.

3 maanden geleden

Mocht je geen borstvoeding willen geven dan zou ik saliethee halen. Dit werkt heel goed

3 maanden geleden

Wat je kunt doen is een inlegkruisje of kraamverband nat maken, in een plastic tasje doen, in de vriezer. En daarna op je borsten leggen, hielp hier heel goed.

3 maanden geleden

Ben je naar de huisarts gegaan? En heeft je kleine het ook? Ik heb voor me baby wat gekregen en voor mezelf, het is gelukkig al veel minder geworden.

3 maanden geleden

Bij mij duurde het 4.5 week. Echt niet tof. Heel de tijd sport BHs en ijscompressen erin. Het hielp niet. De huisarts zei dat ik geen robot ben en vrouwen heel verschillend zijn. Het is inmiddels weg. Ik dronk de laatste dagen Saliethee, wellicht dat dat geholpen heeft!

3 maanden geleden

Reactie op Noor_LB

Alleen witte kool! De bladeren in de koelkast leggen en kneuzen voor gebruik. Masseren onder de warme douche. Evt met de achterkant van de elektrische tandenborstel

3 maanden geleden

Ik heb het al ruim 2 weken😔 en geef dus geen borstvoeding. Super irritant! Na mijn vorige 2 bevallingen was het met een week ongeveer weg. Dus loop nog steeds in strakke sport bh's 😅

3 maanden geleden

Reactie op Sihamb

Ben je naar de huisarts gegaan? En heeft je kleine het ook? Ik heb voor me ...
Dat is spruw waar je het over hebt, geen stuwing

3 maanden geleden

Reactie op Noor_LB

O, mijn kraamhulp zei juist "Niet aankomen!" gewoon helemaal niet aan je borsten zitten en continue een strakke sportbh aan, ook 's nachts. Ik was er na 24 uur vanaf 🤷🏻‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

O, mijn kraamhulp zei juist "Niet aankomen!" gewoon helemaal niet aan je bo ...
Zei mijn kraamhulp inderdaad ook! Bij mij duurde het wel iets langer maar hielp inderdaad goed!

3 maanden geleden

Zakjes met appelstroop in de vriezer en die daarna in je sport bh doen. En verder niet aan je borsten zitten!

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Me man kwam het het goeie idee om me band van me buik om me borsten te doen en dan goed strak! Ze doen dan nier zo'n zeer maar weg is het ook nog niet.. Hoe lang kan zoiets duren? Ik weet van me eerste kindje dat het na een dag of 3 weg was, dit duurt al 6dagen inmiddels!