17 Reacties

vorig jaar
Ik heb hierover gebeld met mijn huisarts. Die adviseerde om het niet te doen omdat ik nog erg vroeg in de zwangerschap zat (toen 6 weken) en omdat ik nog niet aan het overgeven was. Als ik zou beginnen met overgeven mocht ik het opnieuw vragen. Ik zou bij elk middel even een arts raadplegen

vorig jaar
Heb ik ook van de huisarts gekregen. Neem er ‘s avonds een in voor t slapengaan en hierdoor minder misselijk in de ochtend.

vorig jaar
Werkt super goed bij mij! Ben heel de dag door heel misselijk en ook vaak overgeven s ochtends. Ik ben het sinds eergister op aanraden van de VK gaan slikken. Is een veilig middel, maar ik ben niet zo van de medicijnen, dus ik neem het nu als het echt niet te doen is. Heb zelf geen last van bijwerkingen zoals suf zijn/ duizeligheid, maar dat kan wel idd.

vorig jaar
Reactie op anncary
Ik leef er nu ook al 5 weken op. Zonder kan ik niet. Ik slik wel steeds een ...
Ben je dan ook echt weer helemaal fit of blijf je een flauw gevoel houden?

vorig jaar
Ook hier surpimal voorgeschreven gekregen van de huisarts, omdat ik op reis zou varen op zee en door kronkelende bergweggetjes rijd. Niet heel relaxed in combinatie met een prille zwangerschap. Ik kreeg het op recept via de huisarts maar zag surprimal daarna ook gewoon bij de Etos liggen ;-)

vorig jaar
Dit haalt voor mij echt 70% van de misselijkheid weg. Merk wel dat hoe langer ik het gebruik hoe minder de werking is. Wel voorgeschreven door de huisarts. Zou niet zomaar van alles nemen!

vorig jaar
Nieuw onderzoek wijst uit: hormoon oorzaak van zwangerschapsmisselijkheid
https://nos.nl/l/2501479