7 Reacties

4 maanden geleden

Als t onder de douche afzwakt zijn t voorweeën helaas. Ik heb deze al sinds 36w en ben vandaag 38+5 Van mij mag t indd ook wel n keer doorzetten want iedere keer die hoop op als je weer van die opvolgende weeën hebt maar uiteindelijk gewoon weer voor Noppes aan t timen bent haha Maargoed als je al n topje hebt aan ontsluiting is er wel al een klein begin. Maar ook met dat kleine begin kun je weken nog mee rondlopen helaas.

4 maanden geleden

Ik heb nu 2 keer last gehad van voorweeen, waarvan een keer zo hevig dat ik dacht dat het begonnen was. Een tip die ik kreeg was om 2 paracetamol te nemen. Als de pijn dan afneemt zijn het oefenweeen, zo niet dan zijn het echte weeën. En inderdaad een warme douche of warm bad nemen is een goede, maar misschien wat minder evident in de nacht.

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Als t onder de douche afzwakt zijn t voorweeën helaas. Ik heb deze al sinds ...
Echt he.. je kunt er niks van zeggen dus! Voor hetzelfde geldt is dit een klein begin maar start het ‘echte werk’ pas over een week. We wachten het af. Heb nog steeds krampjes, ook af en toe in mijn benen.. vervelend 😣

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Echt he.. je kunt er niks van zeggen dus! Voor hetzelfde geldt is dit een k ...
Ik heb ze nu weer in mijn heupen 😅 dat had ik met de bevalling van Maud ook maar nu zwakt t weer af als iknga lopen of als ik ga douchen. Onze rekening voor water en gas wordt echt niet leuk deze maand haha. Ga geregeld onder de douche staan en bijna iedere avond in bad met t idee dit is de laatste keer in bad voorlopig haha

4 maanden geleden

Hoe weet je of t voorweeen zijn of niet? Nu al ruim 2uur last van rug pijn en soms ook buikpijn onderin. Ben nu 36.1 maar voel me tonnetje rond haha.

4 maanden geleden

Reactie op Veldhuizen

Hoe weet je of t voorweeen zijn of niet? Nu al ruim 2uur last van rug pijn ...
Heb dit ook als voorweeën. Maar zolang ze niet in intensiteit toenemen dus echt steeds pijnlijker dan zijn het naar mijn ervaring voorweeën. Het zet dan door of niet door. Hier soms echt 4/5 uur last van wat jij beschrijft maar nooit erger geworden nog🥲

4 maanden geleden

Reactie op Veldhuizen

Hoe weet je of t voorweeen zijn of niet? Nu al ruim 2uur last van rug pijn ...
Even lekker douchen of een paracetamol innemen. Is t dan weg of wordt t echt aanzienlijk minder dan weet je dat t voorweeën zijn. Maar meestal met rugpijn is t vaak even wat meer druk op je rug zijn waardoor t zeer doet. Rugweeen zijn meestal best pijnlijk en heel verkrampend