9weken PP. geef volledig BV, nog niet ongesteld geworden. Vertel me a u b waarom ik dacht dat pull and pray een goed idee was tot ik mijn spiraal kan krijgen.. niet eens aan MAP gedacht maar goed. Nu heb k dagen stress dat ik maybe preggy ben. Voel gewoon rare dingen in mn onderbuik ofzo, of word ik ongesteld? Geen idee. Weet ook niet wat ik met mijn topic moet maar ik stress em gewoon want ja..😭😭😭
🙈🙈
Met BV kan het best zijn dat je later ongesteld word dan met KV. Maar tjaa er bestaat ook echt wel een kans dat je wel zwanger zou kunnen doen. Denk dat je niks anders kan doen dan afwachten of een test doen 😅
Bv en seks zonder regenjas is een slecht idee! Daarom zit ik in de juli '24 groep😅.
1x onveilig gesekst vorig jaar en tadaaaaaaa nu een baby van 9,5e week.
Test doen, en daarna regenjassen aan!
Het is zeker niet onmogelijk, maar ik denk dat de kans niet heeeel groot is hoor. Hoewel mijn beide kindjes wel op deze manier zijn ontstaan 😂 Maar bij de eerste wist ik dat ik rond die tijd ook m'n eisprong had en bij de tweede was ik door volledige bv pas na 11 maanden ongesteld.
Tsja.. dat is inderdaad dom haha 😉. Kans is groter dat je niet zwanger bent natuurlijk maar test doen denk ik dan weet je het maar? Moest wel lachen om pull and pray, nog nooit van gehoord haha! (Wel met de NL versie ofcourse)
Ik ga stuk ik had dit ook hahahaha toen was k zwanger vd 2e. Nu heb ik dat weer gehad mega dom LOL en toen ook map gehaald en gelukkig daarna snel spiraal plaatsing. Toch gisteren voor de zekerheid een test gedaan die was negatief 🤣👌 succes
Haha pull and pray… Inderdaad geen goed idee 😭 ik heb het eergisteren ook twee keer onveilig gedaan omdat we beide in the moment gewoon niet om condoom gedacht hebben… Zo stom
Haha pull and pray… Inderdaad geen goed idee 😭 ik heb het eergisteren ook ...
Hahahaha gurll lets pray together then🙏🏽hoeveeel wk pp als ik vragen mag? Jaa ik begrijp je volledig met dat condoom gedoe heb je MAP genomen?🤭 ik ga wel over 2weken testen
Sorry wat zal je in spanning zitten, maar ik moet gewoon lachen om je berichtjes 😭 Pull and pray lol. Ik duim voor je dat je de uitkomst krijgt die je wil!
Sorry wat zal je in spanning zitten, maar ik moet gewoon lachen om je beric ...
Hahaha Maar weetje wat ook grappig is? Dat ik gewoon nu niet weet wanneer k het beste kan testen? Het is 1,5wk geleden gebeurd durf nu ineens meer. Ik ben zo chaotisch in mn hoofd op dit moment dat ik exht onzin praat hahahah lets hope and wait🤭🤭🤭
Hahahaha gurll lets pray together then🙏🏽hoeveeel wk pp als ik vragen mag? ...
Haha 😭🤲🏼 ook 9 weken pp. Heb nog geen eerste menstruatie gehad, geef ook volledig bv. Nee heb geen MAP genomen. Het zou echt niet ideaal zijn maar áls ik zwanger blijk te zijn is het kindje wel welkom. Mijn man ziet het wel zitten die vind het prima 😂
Zolang je bv op verzoek geeft is dat overigens een vrij betrouwbare anticonceptie methode de eerste 6 maanden (98% volgens mij). Je moet dan wel echt volledig live bv geven, dus geen flesjes tussendoor. Zolang je aan die voorwaarden voldoet is de kans echt heel erg klein omdat de bv dan de eisprong onderdrukt.