42 Reacties

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Zolang je bv op verzoek geeft is dat overigens een vrij betrouwbare anticon ...
Ik werd bij m’n 2de ongesteld voordat er ooit een flesje gegeven was. Ik zou er maar niet al te veel op vertrouwen 😬

één maand geleden

Reactie op kich

Ik werd bij m’n 2de ongesteld voordat er ooit een flesje gegeven was. Ik zo ...
O joh, en ook binnen de zes maanden al? Ik ga er automatisch vanuit dat het dit keer ongeveer net zo lang zal duren tot ik ongesteld word als bij de eerste, maar misschien moet ik daar inderdaad niet teveel op vertrouwen 😅 'Gelukkig' mag ik toch nog geen seks hebben tot de laatste placentarest is weggehaald.

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Nou ik zou hier echt niet mee durven spelen. Bij zowel de eerste als de tweede gewoon na 6 weken ongesteld, 100% live borstvoeding en al. Gewoon lekker aan de minipil gaan als je geen baby wil 😂

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Dit is echt een gevaarlijke misvatting! Mijn vk waarschuwde me hier ook voor dat dit niet klopt. Je bent juist extra vruchtbaar. Ik ken een aantal dames waarbij het bij de eerste of tweede keer alweer raak was ondanks volledig bv geven 🙈😭

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Was met de eerste na ruim 5 weken al ongesteld, gaf volledige bv. Verloskundige waarschuwt niet voor niks dat bv geven geen betrouwbare anticonceptie is.

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

O joh, en ook binnen de zes maanden al? Ik ga er automatisch vanuit dat het ...
Nee bij de eerste pas na 11 maanden. Bij de 2de met 8 weken 👎🏻 hoop dat het bij de huidige wat langer wegblijft

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Dit is echt niet waar is het meest onbetrouwbare anticonceptie ooit. Wanneer je namelijk wél een eisprong hebt wat je niet merkt en die raakt bevrucht weet je dus nooit of je zwanger bent of niet. Want je bent alleen ongesteld als tijdens je eisprong het ei niet bevrucht is. Daarom bloed je.

één maand geleden

Ohh ik moet stiekem lachen om de manier waarop je schrijft hahaha en de benaming pull & pray🤣 Ook omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad, toen deden we een andere variatie; last minute rain coat hahahaha om even in de engelse termen te blijven 😂 als die ongeplande zwangerschap was doorgezet, was dat ook een voorvochtbaby🥹 maar goed. Die mk heeft ervoor gezorgd dat ik toch wel een 2e wilde en dat we nu de meest geweldige zoon hebben (sorry not sorry voor jullie babys hahahah). Ik moet ook gelijk aan deze screenshot denken. Ik was toen 9 weken pp en onze dochter heet Jasmijn 😭 heel disturbing om te lezen hahahaha

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Even voor de duidelijkheid, ik promoot dit niet als anticonceptievorm hé. Geef alleen aan dat de kans dat je zwanger bent klein is 😊

één maand geleden

Heb je al getest?

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Heb je al getest?
GBahahah girrrll yessss, tot nu toe negatief(lijkt net alsof ik dagelijks test😜😜) de ellende begon 14-09. Dus 13dagen geleden. Vandaag negatief. K doe over paar dagen wel weer opnieuw, so Im still praying 😂😂😂 of kan het dan ineens positief worden. Ik doe sws niks meer tot ik mijn spiraal heb, hij bekijkt het maar🥲🥲

één maand geleden

Reactie op assshoo

GBahahah girrrll yessss, tot nu toe negatief(lijkt net alsof ik dagelijks t ...
😂😂😂

één maand geleden

Reactie op assshoo

GBahahah girrrll yessss, tot nu toe negatief(lijkt net alsof ik dagelijks t ...
Een condoom doet ook wonderen😉 En natuurlijk kan het nog positief worden als je niet weer wanneer je ovulatie was

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

😂😂😂
Hopen maar dan.

één maand geleden

olaaaa bestiesss hahahaha we are in this together dus blijf jullie wel updaten tot ik de spiraal laat plaatsen a.s donderdag. Vandaag getest en nog steeds negatief. Donderdag ochtend ook even testen dan zal het vast goed zijn denk k👀👀 hahahahah prayen helpt tot nu toe 😜😜

één maand geleden

Reactie op assshoo

olaaaa bestiesss hahahaha we are in this together dus blijf jullie wel upda ...
😂👏🏼

één maand geleden

Wij hebben vorige week meerdere keren pull en pray gedaan en van het weekend was het niet eens pull and pray nee het was raak… Voel me ook echt dom maar ja hè m’n partner was helemaal in shock. Ja lieve schat ik zit inderdaad niet aan de pil nee. Over 2 weken ook maar testje wagen.. ik ben overigens nog niet ongesteld geworden en geef kv 😅

één maand geleden

Reactie op assshoo

olaaaa bestiesss hahahaha we are in this together dus blijf jullie wel upda ...
En hoe is het afgelopen?

één maand geleden

Reactie op DemiZ99

Wij hebben vorige week meerdere keren pull en pray gedaan en van het weeken ...
Omg siss me en de dames hier waren al druk bezig met bidden voor mij dat ik mijn spriaal kon zetten en niet zwanger ben🤞🏼hahahaha lets pray for you too then. Hou ons op de hoogte over twee weken hahahah

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

En hoe is het afgelopen?
NOT PREGGGYYY 🙏🏽😭😭 vandaag laten zetten hahah