9 Reacties

茅茅n maand geleden

Ohja temperatuur was vanmiddag gezakt nadat ik zijn kleertjes had uitgedaan. Hij was toen 37,1.

茅茅n maand geleden

Wat heeft je babytje aan?Misschien kleed je hem te warm? Anders in de gaten houden en bij echt koorts bellen

茅茅n maand geleden

Reactie op Charis91

Wat heeft je babytje aan?Misschien kleed je hem te warm? Anders in de gate ...
Alleen een romper 馃

茅茅n maand geleden

Nee hoor, je hoeft niet te bellen. Is wat lichte verhoging, maar niks geks. Zou niet tot de romper uitkleden, daar zijn de temperaturen nu niet voor. Geen dikke truien ofzo aan, maar gewoon een truitje en broekje is prima. Temperatuur grwoon even in de gaten houden, en verder kijken naar je kindje. Ergens last van? Ander gedrag? Etc. Zolang hij gewoon goed drinkt en plast en alert is, hoef je niks. Misschien behoefte aan wat meer slaap of lekker bij je. Als je je echt zorgen maakt kan je morgen altijd even de huisarts bellen, maar dit is geen spoed. Huisarts of assistente zal je ook wat tips geven waar je op kan letten. Of kijk op thuisarts.nl, deze info is wat een huisarts je ook geeft!

茅茅n maand geleden

Zo hoog is dat toch niet? Wat was de reden van temperaturen? Gedroeg hij zich anders dan anders?

茅茅n maand geleden

Reactie op Kersepitje2022

Zo hoog is dat toch niet? Wat was de reden van temperaturen? Gedroeg hij zi ...
Hij is verkouden vandaar

茅茅n maand geleden

Reactie op Marritxox

Alleen een romper 馃
Sorry! Ik vroeg t maar 馃檲 Dacht misschien heb je hem weer aangekleed nadat zijn temperatuur gezakt was.

茅茅n maand geleden

Reactie op Charis91

Sorry! Ik vroeg t maar 馃檲 Dacht misschien heb je hem weer aangekleed nadat ...
Hahah neee sorry, zo was het helemaal niet bedoeld!!

茅茅n maand geleden

Als het in combinatie is met iets anders wat anders is , zou ik gewoon overleggen met de huisartsenpost :). Verder in de gaten houden.