11 Reacties

3 maanden geleden

Wij hielden altijd 1/3, 2/3 aan. Daarmee dus 1/3 kokend heet en 2/3 koud water. Bij 120 ml dus 80 koud en 40 heet water. Daarmee kwamen we nagenoeg altijd wel goed uit qua temperatuur als ze de fles kreeg Nooit problemen mee gehad.

3 maanden geleden

Reactie op Vis0703

Wij hielden altijd 1/3, 2/3 aan. Daarmee dus 1/3 kokend heet en 2/3 koud wa ...
Dankjewell ik ga dit proberen🥰

3 maanden geleden

Weet niet of het je wat lijkt, maar wij hebben een waterkoker die je kan instellen op temperatuur. Ik zet hem dan op de laagste stand (40 graden) en haal hem er rond de 36/37 af. Hij is snel op temp

3 maanden geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Weet niet of het je wat lijkt, maar wij hebben een waterkoker die je kan in ...
Ohh dat is echt handig en welke heb je als ik vragen mag?

3 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/mybambini-s-flessenwarmer-pro-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-wit-geschikt-voor-smalle-hals-flessen-van-dr-brown-s-difrax-medela-nanobebe/9300000112894860?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 maanden geleden

Wij hebben eem draagbare flessenwarmer. Echt ideaal ook als je het huis uitgaat. Je hoeft niet meer te plannen dat er ergens een magnetron in de buurt is je kan echt overal een flesje maken.

3 maanden geleden

Wij mochten ook als wij nu kv zouden gaan geven warm water uit de kraan pakken 🙈 wij hebben een huis waar geen loden leidingen lopen dus dan mag dit. Wat wij bij Maud deden was 30 seconden in de magnetron en dan verder afstemmen met koud water

3 maanden geleden

2/3e kokend heet water en 1/3 koud 😊 Wij hadden een fles verwarmer maar vonden het helemaal niks. ‘s nachts een fles met kokend heet water en koud water naast je en dan kun je snel en gemakkelijk een flesje maken. Ook om mee te nemen.

3 maanden geleden

Wij gebruiken een waterkoker met temperaturen instellingen. Heel handig! Tegenwoordig heb je meerdere bij hebben de philips al 3 jaar bij me andere zoontje ook gebruikt. Goolge Waterkoker 40 graden Zie je de opties !

3 maanden geleden

Je kan kunstvoeding ook geven op kamertemperatuur, scheelt een hele hoop. Vooral heerlijk voor de nachten. Ben je zo klaar.

3 maanden geleden

Reactie op Néa

Ohh dat is echt handig en welke heb je als ik vragen mag?
Wij hebben deze: Bekijk AEG EWA7700 waterkoker 1,7 l Zwart, Roestvrijstaal op: https://www.bol.com/nl/p/aeg-ewa7700-waterkoker-1-7-l-zwart-roestvrijstaal/9200000088817455?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Hij is niet leverbaar momenteel. Maar zijn vast genoeg andere opties