Hi mommy鈥檚!
Ons dochtertje is morgen 6 weekjes.
3 weken geleden heb ik helaas de keuze gemaakt om te stoppen met borstvoeding, daar waar mijn productie heel laag was ( 5 tot 10 ml per keer 馃槶 ) De fles gaat super en ze komt nu gelukkig goed aan. Ons dochtertje weigert al sinds dag 1 de speen, ze gaat er gewoon letterlijk van kokhalzen. Op de avonden dat ze veel last heeft van krampjes heb ik haar een paar keer de tepel aangeboden als troost, omdat dit haar echt kalmeert. De krampjes zijn nu gelukkig al wat minder, maar ons dochtertje valt nu niet meer in slaap zonder eerst minimaal een half uur aan de borst te liggen. Voor nu vind ik dit absoluut geen probleem, maar ik maak me wel zorgen als ik dalijk weer terug aan het werk moet en ons dochtertje naar de opvang. Daar zal zij mijn borst natuurlijk niet te beschikking hebben voor troost. Ik heb al verschillende spenen geprobeerd, maar tot nu toe weigert ze elke speen. De enige speen waar ze niet van gaat kokhalzen is de ronde speen, maar deze spuugt ze wel direct uit. Als ik hem weer terug in haar mond doe, en hem tegenhoudt dat ze hem niet kan uitspugen, zet ze het op 鈥榯 krijsen.. 馃槄 Ik ben vooral op zoek naar tips. Is er misschien iemand in dezelfde situatie? Welke speen zou ik nog kunnen proberen? Ik heb zelfs al geprobeerd om haar op een knuffeltje te laten zuigen, maar ook dit wordt wederom niet geaccepteerd door haar..