Mijn baby is 4 weken. Omdat ze in t ziekenhuis te klein bleek heeft ze meteen een flesje gehad, daarna lukte aanhappen nog niet goed waardoor we t met een tepelhoedje hebben geprobeerd en dat lukte. Ze drinkt nu 4 weken aan de borst steeds met tepelhoedje (af en toe n flesje). Ik probeer al een week lang om het af te bouwen maar het lukt gewoon niet. Heb geprobeerd om voor een voeding als ze nog niet hongerig en overstuur is de tepel aan te bieden maar dan wordt ze helemaal woest, soms na een voeding als ze genoeg gedronken heeft nog even eraf geprobeerd maar zelfs dan wordt ze woest. Hamburger ervan maken lukt ook niet. Er zijn al 2 lactatiekundigen geweest en de laatste zei ook weer dat ze het echt moet kunnen (goede zuigreflex en geen tongriempje oid en tepel ook oke). Ik hoop zo dat het lukt om het af te bouwen, ben erg op zoek naar tips/of ervaringen van mensen die dit wel gelukt is. En zo ja na hoeveel weken? Ik ben bang dat hoe langer ze met het tepelhoedje drinkt hoe lastiger t wordt om af te bouwen