6 Reacties
één maand geleden
Tepels horen naar buiten en iets naar beneden te zitten, Google maar eens op medische foto's of tekeningen van borsten 😉
Je botsten kunnen wel iets meer gaan hangen door het vullen en legen van de borst. Bij mijn 2 andere kids was dit een poosje na het stoppen met de bv weer normaler.
één maand geleden
Mijn borsten en tepels zien er ook heel anders uit dan eerst. Ik vind het erg lelijk en hoop dat het niet zo zal blijven maar ik ben van plan om lang borstvoeding te blijven geven dus ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in of mijn borsten daarna dan wel weer de oude worden 😥😮💨
één maand geleden
Je borsten gaan de komende tijd nog veranderen! Na mijn eerste (2 maanden borstvoeding) kreeg ik na een jaar ineens mijn eigen lijf terug! Ging ineens heel snel, zo gek! Alsof die hormonen ineens m’n lichaam uit waren ofzo. Gold zowel voor mijn buik als borsten. Alles werd ineens weer de oude. Duurde dus wel lang, maar was er wel erg blij mee :) hoop dat dit bij de tweede weer zo gaat. Liefst wat eerder, haha
één maand geleden
Reactie op AnoniemLwd
Mijn borsten en tepels zien er ook heel anders uit dan eerst. Ik vind het e ...
Ik hoop het van harte voor ons! Maar heb er idd ook een hard hoofd wat dat betreft. Maargoed we doen het voor onze lieve baby's en willen het beste voor hen. Ik hoop dat we het ergens of ook mooi gaan vinden of accepteren en wie weet toch weer de oude wordt!
één maand geleden
Het voelt heel naar om je eigen lijf niet te herkennen. Maar stress niet te veel! Ik heb mijn oudste 15 maanden borstvoeding gegeven en alles is weer normaal geworden qua grootte en tepels. Wel iets zachter maar geen lege theezakjes gelukkig ;)