9 Reacties

4 dagen geleden

Mijn kleine kan tot nu toe alleen op z'n buikje liggen haha dus ja nog afwachten wanneer het rollen gaat komen.

4 dagen geleden

Hier hetzelfde; met 3.5 maand van rug naar buik, maar nu met bijna 5 maanden nog niet van buik naar rug. Kan volgensmij wel duren tot een half jaar. Gewoon op hun eigen tempo. Zal vast goed komen 😇

4 dagen geleden

Onze dochter kan alleen van buik naar rug, haha. Ze is nu 22 weken. Denk dat we allemaal geduld moeten hebben en dat ze alles op hun eigen tempo doen.

4 dagen geleden

Reactie op Oummouss

Mijn kleine kan tot nu toe alleen op z'n buikje liggen haha dus ja nog afwa ...
Hier ook!

4 dagen geleden

Mijn dochter rolt nog helemaal niet! Het lukt haar bijna van buik naar rug, maar als ze.op haar rug ligt doet ze echt zeker geen enkele poging tot rollen 😬 komt vanzelf!

4 dagen geleden

Hier ook al een aantal weken van rug naar buik. Maar terug rollen echt niet …😅 haar slaapzak is denk ik te zwaar om ermee te rollen in bed.. (gelukkig) . Dus nu is het zo’n 100 keer op een dag dat ik haar terug moet helpen rollen🤣

4 dagen geleden

Reactie op C.L

Hier ook al een aantal weken van rug naar buik. Maar terug rollen echt niet ...
Dit is hier ook een van de hoofd activiteiten 😅 of een armpje wat er af en toe toch nog onder vast zit ‘redden’ haha.

4 dagen geleden

Reactie op Rensje93

Dit is hier ook een van de hoofd activiteiten 😅 of een armpje wat er af en ...
Haha Jaa maar echt hoor.. ik weet nog goed dat ze een paar weken geleden er een hekel aan had om op haar buik te liggen.. nu legt ze haar hoofd soms neer van naja zo lig ik dan maar🤣 echt super leuk om zo die veranderingen te zien😊

4 dagen geleden

Hier een mannetje die tot vorige week niet rolde en nu ineens beide wel doet en de hele kamer doorgaat. Komt vanzelf, je kan met hem/haar oefenen door een speeltje van voren naar het achterhoofd te bewegen als ze/hij op z’n buik ligt.