8 Reacties

vorige maand

Wij doen alles deuren dicht in de woonkamer, daar mag ze haar gang gaan met kruipen. Ik heb toevallig in de keuken gisteren of een oude kleine scherfje gestaan.
We hebben de woonkamer zo veilig mogelijk gemaakt. Hier en daar ligt wat laag wat geen kwaad kan als hij dat pakt, maar hebben we laten liggen want dat stimuleert hem om lekker de kamer door te gaan. Tussen de woonkamer en keuken zit een traphekje, zodat hij de keuken niet in kan.

vorige maand

Laat haar hier veel haar gang gaan, zover dat veilig kan. Heeft al een paar keer haar hoofd gestoten maar dat laat ik ook gebeuren, daar leert ze het meeste van. Als ik echt even voor wat langer de kamer uit moet zet ik haar in de box 🙂 Hebben uiteraard wel de echt gevaarlijke dingen uit haar bereik gezet, zoals schoonmaakmiddelen en alcohol.

vorige maand

Nee doen wij niet. Kruipt overal heen en staat overal, opengeklapte vaatwasser is favoriet haha. Hebben nog wel een box dus als ik even niet kan opletten zet ik hem daarin. Vind het belangrijk dat hij lekker kan ontdekken, super nieuwsgierig mannetje. Moeten er inderdaad continue bij blijven maar hoort er ook een beetje bij vind ik, vind het zelf niet erg en geniet zo van die ontdekkingstocht van hem!

vorige maand

Reactie op katieperrie

Nee doen wij niet. Kruipt overal heen en staat overal, opengeklapte vaatwas ...
Dit ervaar ik ook. Heb wel alle mini dingen van grote zus van de grond gehaald 🙃

vorige maand

Onze dochter kruipt nog niet, maar rolt overal naartoe. Als ik even boven moet zijn oid leg ik haar in de box. We hebben wel van die dingen in de stopcontacten, verder geen dingen op de grond/of in kastjes die in haar mond kunnen verdwijnen.

vorige maand

Ik gebruik nu de box weer als ik even naar de keuken of naar boven moet, maar voor de rest ligt ze lekker op de grond te rollen en tijgeren.

vorige maand

Ik heb de box al heel lang weg maar ook veel hier was catproof en dus ook kindproof 🤣 ze kruipt maar kan niet veel vervelend of gevaarlijk doen dan spelen met veilige dingen of het kattenhuisje waar ze ingaat 🤪