8 Reacties

vorige maand
Wij doen alles deuren dicht in de woonkamer, daar mag ze haar gang gaan met kruipen. Ik heb toevallig in de keuken gisteren of een oude kleine scherfje gestaan.

vorige maand
We hebben de woonkamer zo veilig mogelijk gemaakt. Hier en daar ligt wat laag wat geen kwaad kan als hij dat pakt, maar hebben we laten liggen want dat stimuleert hem om lekker de kamer door te gaan.
Tussen de woonkamer en keuken zit een traphekje, zodat hij de keuken niet in kan.

vorige maand
Laat haar hier veel haar gang gaan, zover dat veilig kan. Heeft al een paar keer haar hoofd gestoten maar dat laat ik ook gebeuren, daar leert ze het meeste van.
Als ik echt even voor wat langer de kamer uit moet zet ik haar in de box 🙂
Hebben uiteraard wel de echt gevaarlijke dingen uit haar bereik gezet, zoals schoonmaakmiddelen en alcohol.

vorige maand
Nee doen wij niet. Kruipt overal heen en staat overal, opengeklapte vaatwasser is favoriet haha. Hebben nog wel een box dus als ik even niet kan opletten zet ik hem daarin. Vind het belangrijk dat hij lekker kan ontdekken, super nieuwsgierig mannetje. Moeten er inderdaad continue bij blijven maar hoort er ook een beetje bij vind ik, vind het zelf niet erg en geniet zo van die ontdekkingstocht van hem!

vorige maand
Reactie op katieperrie
Nee doen wij niet. Kruipt overal heen en staat overal, opengeklapte vaatwas ...
Dit ervaar ik ook. Heb wel alle mini dingen van grote zus van de grond gehaald 🙃