Hi mama’s,
Ik ben 2 weken geleden begonnen met het smeren van Nivea Luminous en ik lijk toch wel veranderd te zien. Voornamelijk in de kleur maar soms lijkt het ook wel qua structuur anders 🤷🏼♀️
Ik geloof hier nooit zo in maarja, baadt het niet… en lijkt hier dus toch al resultaat te geven!
https://www.etos.nl/producten/nivea-luminous-630-anti-striae-lichaamsolie-serum-100ml-120767839.html
Kruidvat heeft nu 1+1 gratis. Aangezien dit best een prijzig product is is dat wel interessant. Ben benieuwd of het wat gaat doen. Heb niet veel striae maar die paar strepen storen me toch heel erg…
Wat lief dat je dit deelt 😊
Tot week 36 had ik niks en daarna is het helaas toch gekomen 🙄 ik ga dit zeker proberen want voel me daar echt onwijs onzeker over !
Kruidvat heeft nu 1+1 gratis. Aangezien dit best een prijzig product is is ...
Bedankt voor jullie tip! Zeer prijzig maar als het jullie helpt, ga ik ook een gokje wagen. Ik baal van die striae…of warrior stripes zoals mijn man ze liefkozend noemt
Ik ben hier ook een week geleden mee begonnen op vele tips van anderen! Ondanks de 1+1 actie bij Etos / Kruidvat was bol.com trouwens nog steeds goedkoper, en dan wordt het ook nog gratis thuis bezorgd 🤣
Bedankt voor jullie tip! Zeer prijzig maar als het jullie helpt, ga ik ook ...
Ja.. vind dat toch altijd dubbel. Van: ‘die strepen heb je verdiend’ blabla 😂
Mijn lijf zag er goed uit en ondanks dat ik bijna weer op gewicht ben, heb ik een slappe blubberbuik met strepen. Niemand die mij nu in bikini wil zien hoor 😅
Ja bij mij gaat het echt goed eigenlijk maar ik smeer al minstens 4 weken, ...
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Ik nu 2 weekjes en moet ook eerlijk zeggen dat ik ook wel eens vergeet 🙈 soms doe ik t smorgens dan weer savonds, zit nog niet echt ritme in haha