19 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb in de hitte gol van 2018 me zoon op de wereld gezet in ziekenhuis maar was zekker een aangenaam temperatuur in de kamer ze houden daar echt wel rekening mee. Teminste bij mij in ziekenhuis

4 maanden geleden

Bedankt voor het delen!❤️ ik heb het ook ontzettend snel warm en loop nu door de zwangerschap dan ook helemaal rood aan, vreselijk. Ik wil al een tijdje zoiets aanschaffen maar wist niet welke goed was. Ik zag er eentje bij de action dat was best wel een flutding namelijk. Ik ga deze proberen! Ook al fijn voor nu denk ik of juist voor in de kraamweek straks 🥵

4 maanden geleden

Reactie op Dewitt2024

Ik heb in de hitte gol van 2018 me zoon op de wereld gezet in ziekenhuis ma ...
Dat is fijn. Bij die van mij helaas niet. Ik was daar 2 maanden geleden door een ctg, toen was het echt niet warm buiten. Maar zo heet in die kamers. Heb toen nog gevraagd of dat altijd zo was. En kreeg helaas het ja antwoord en dat ze veel met koude washandjes werken ;)

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Bedankt voor het delen!❤️ ik heb het ook ontzettend snel warm en loop nu do ...
Precies! Ik lig er nu ook mee op de bank, als je het in je gezicht laat blazen helpt dat al zo erg. Er zitten verschillende standen op en klapt dus helemaal in. Ik vind het echt een top ding ☺️

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Bedankt voor het delen!❤️ ik heb het ook ontzettend snel warm en loop nu do ...
Hou er wel rekening mee dat het een 'kleine' is. Dus echt draagbaar. Niet zo'n grote ventilator!

4 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Hou er wel rekening mee dat het een 'kleine' is. Dus echt draagbaar. Niet z ...
Ja dat is juist precies wat ik zoek! Een grote heb ik wel maar ja die kan helaas niet met me mee 😭🤣 dus dit is ideaal

4 maanden geleden

Handige tip! Onthoud wel dat er geen ventilator gebruikt mag worden in de buurt van een baby.

4 maanden geleden

https://www.action.com/nl-nl/p/3009062/kinzo-handventilator-met-mistpray/ ik heb deze. Mustspray werkt voor geen meter, maar blaast prima.

4 maanden geleden

Reactie op Mukje

Handige tip! Onthoud wel dat er geen ventilator gebruikt mag worden in de ...
Dat klopt! Dank voor de tip. Maar tijdens de bevalling zelf lijkt het me heerlijk om dit op mijn gezicht gericht te hebben ☺️. Zodra de baby bij je ligt moet hij uiteraard uit. Maar dan is het zware werk gedaan haha

4 maanden geleden

Je hebt die ventilator ook bij de zeeman zag ik :)

4 maanden geleden

Ohhh goeie tip idd! Ik ben bevallen in december 2021 en het was zooo t<÷;÷(€[ heet in die kamer, dat ik er koorts van kreeg tijdens het persen en onze dochter ook met koorts geboren werd (voordeel was wel niet on 13 uur snachts naar huis, maar de volgee middag pas hahaha). Arts en vp stonden ook te zweten en die zeiden idd dat het altijd zo is daar!

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ohhh goeie tip idd! Ik ben bevallen in december 2021 en het was zooo t<÷ ...
Dus..... let niet op al mijn typfouten, my goodnes...🤣🤣

4 maanden geleden

Goed idee!! Wij hebben de vorige bevalling zo'n mistspray gebruikt waarmee je dus koel mist water in je gezicht of op je lichaam kan (laten) spuiten. Heb dat m'n partner toen regelmatig laten doen om wat af te koelen. Dus ook dat is een tip bij hitte 😁

4 maanden geleden

Ik heb een oplaadbare ventilator van de hema. Vorig jaar gekocht, dit jaar niet meer in het assortiment gezien. Maar die neem ik mee naar t zh. Gebruik m nu ook echt overal haha

4 maanden geleden

Reactie op Dewitt2024

Ik heb in de hitte gol van 2018 me zoon op de wereld gezet in ziekenhuis ma ...
Ik precies hetzelfde, ook totaal geen last van de warmte gehad toen. En het was al heel lang warm voordat ik ging bevallen.

4 maanden geleden

Ik was vandaag in het ziekenhuis (diakonesseziekenhuis) en hier was de temperatuur echt dikke prima.

4 maanden geleden

Mocht het kunnen, lekker onder de (koude) douche!

4 maanden geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Ik heb een oplaadbare ventilator van de hema. Vorig jaar gekocht, dit jaar ...
Deze had ik toen. Maar dan in soort Terracotta kleurtje. Heel fijn ding. Kan alleen niet draaien maar dat geeft niet. Heb nog n andere gekocht bij hema, een vouwbare en kwam erachter dat er 20% korting is op ventilatoren!

4 maanden geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Deze had ik toen. Maar dan in soort Terracotta kleurtje. Heel fijn ding. K ...
Heb deze gekocht en kreeg dus 8 euro korting. Geen idee of het een lokale actie is, gezien in de app niks staat