25 Reacties

3 maanden geleden

3 maanden geleden
Wij willen deze binnenkort aanschaffen. Onze neefjes zitten er bij hun thuis samen in. Echt een top ding.
https://www.babypark.nl/stokke-flexi-bath-xl.html?color=467

3 maanden geleden
Stokke flexibad xl. Echt een top ding en lekker groot. Wij hebben een vrij ruime douche. Eerst douch ik met baby samen en dan doe ik heb ik zn badje en was ik ondertussen mn haren, droog ik mij af en dan ga ik verder met hem afdrogen en aankleden. We hebben wel de babyinzet erbij

3 maanden geleden
Reactie op MD999
Wat ik zelf trouwens doe is het aankleedkussen meenemen de badkamer in. Dan ...
Dit doe ik ook, en willen binnenkort ikea stoeltje onder de douche gaan proberen

3 maanden geleden
Stokkr badje XL ideaal. Bij mijn dochter tot 2,5 jaar gebruikt en nu weer uit de kast getrokken. Nu moet je dr nog even vasthouden maar binnen 2 maanden kn ze zelfstandig zitten waarschijnlijk en dan werkt het perfect! Ook makkelijk op te bergen.

vorige maand
Hi! Voor de mensen met een stokke flexibad XL: past hier ook een badring in? Zoja: welke? Alvast bedankt :)

vorige maand
Reactie op Hagelslag123
Hi! Voor de mensen met een stokke flexibad XL: past hier ook een badring in ...
Wij hebben een badzitje van anglecare die precies past.
https://www.bol.com/nl/nl/p/angelcare-badzitje-babybadjes-accessoires-grijs/9300000005488325/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000005488325-PMAX-C-22278327536&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw782_BhDjARIsABTv_JB4zRHEFtmmPwsEBDH03aNI-ghjngbo64qjjQ-_oMEm0z4pVk75_g4aAtIcEALw_wcB
In de flexibath xl werken wel de zuignappen niet maar het zitje is zonder ook stabiel genoeg. Op tegels werken de zuignappen wel goed.

vorige maand
Ik heb dit badje. Er zit een zitje in zodat het kindje goed zit en niet onderuit kan zakken.
Hier vindt hij het helemaal geweldig!
https://www.oplabadje.nl/product/douchezit-opla-pastel-wit

vorige maand
Reactie op Hagelslag123
Wij hebben een douche / bad zitje erin, maar zoals iemand anders ook al zei: de zuignappen werken dan niet. Dit is met onze nogal beweeglijke baby dus echt niet handig, want ze kukelt met zitje en al om… ben dus ook nog op zoek naar een zitje die wel in de stokke XL blijft plakken!

vorige maand
Reactie op MD999
Wat ik zelf trouwens doe is het aankleedkussen meenemen de badkamer in. Dan ...
Ja dit deed ik ook. Alleen nu hij overal heen kruipt en staat is dat niet meer te doen 😅
Nu laat ik hem juist met het water spelen terwijl ik me afdroog. Gewoon een willekeurige teil of opbergkrat wordt hier gebruikt, met een laagje water erin. Dikke pret.

vorige maand
Reactie op Hagelslag123
Niet antwoord op je vraag, maar als je kindje al een beetje zelfstandig kan zitten kan je ook een handdoek op de bodem leggen en kindje gewoon neer zetten. Door de handdoek glijden ze niet weg.
Ons dochter van bijna 9 maanden zit al een tijdje zelfstandig en zit prima zonder zitje in de stokke