54 Reacties
4 dagen geleden
Ik heb de nutribaby XXL van babymoov gekocht en ik ben er wel super blij mee. Ik heb vandaag verse pompoen, wortelen en bloemkool gemaakt en dit verdeelt over 3 ijsblokjeshouder. Vandaag haar eerste hapje gegeven en ze vond het heerlijk. Ik vries het in en morgen haal ik het eruit en doe ik het in zakjes met datum erop. Elke avond haal ik er 1 uit voor de volgende dag.
2 dagen geleden
Je kan chatGPT vragen om een schema te maken hoe je groenten en fruit kan introduceren
2 dagen geleden
Hi,
Het is niet toegestaan om op het forum te vragen naar een gratis versie van betaalde content.
Ook mag dit niet zomaar gedeeld worden. Dit kan zelfs strafbaar zijn.
Let hier dus goed op aub :)
Ik zal om deze reden wat reacties weghalen.
Liefs,
Eliza
één dag geleden
Bij mijn eerste begonnen met een combi van gepureerd en vast voedsel aangepast naar leeftijd. Op insta is voor dat laatste een leuk account met duidelijke info en foto’s per product hoe je dit kan doen. Solid starts heet het. Door ook vast voedsel te geven, bijv mangopit leren ze goed hun eigen mond verkennen en dat helpt weer in het leren eten.
één dag geleden
Reactie op zon22
Bij mijn eerste begonnen met een combi van gepureerd en vast voedsel aangep ...
Er is ook een app van solid starts. Echt ideaal
19 uur geleden
Wanneer gaan jullie hiermee beginnen? M’n zoontje is vandaag 16 weken. En sinds gisteren maakt hij smak geluidjes. Moet ik dan nog 1,5 week echt wachten of kan ik eventueel nu al beginnen?