5 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook al de 2e koortslip in korte tijd :( ben ook al 3x ziek geweest in 13 weken zwangerschap pff, ik neem nu zwangerschaps vitamines voor meer weerstand :)

2 jaar geleden

Ik ook al de derde koortslip, ondanks de vitamines die ik dagelijks slik ☹️ niet veel aan te doen denk ik… Tip die ik eerder gehoord heb om het te voorkomen is “l-lysine cats claw” tabletten innemen. Dan schijnt een koortslip minder snel op te komen. Weet niet of het kan tijdens zwangerschap.

2 jaar geleden

L-Lysine tabletten helpen bij mij altijd erg goed. Nu is er geen onderzoek naar gebruik tijdens zwangerschap gedaan, maar mijn verloskundige gaf aan dat het een vitamine is die gewoon in voeding voorkomt, dus af en toe een tablet kan geen kwaad volgens haar. Normaal gesproken slikte ik het elke dag, sinds ik zwanger ben af en toe, als ik merk dat mijn weerstand minder is. Er bestaat ook lippenbalsem met l-lysine. Hopelijk helpt t wat

2 jaar geleden

Ik heb dit gehad na mn vorige bevalling.. ik had het bijna nooit meer en toen ook bizar vaak.. fijn als je net een pasgeboren baby heb.. 😅 Ik heb contact met de huisarts gehad en toen speciale pillen gehad. Maar ik weet niet of je die ook in je zwangerschap mag slikken. Daarbij helpen Lysine tabletten ook idd. Die zijn homeopathisch dus dat zou geen kwaad moeten kunnen voor de baby.

2 jaar geleden

Ik neem extra vitamine c, dat werkt voor mij ook heel goed