11 Reacties

15 dagen geleden

Ik volg. Hier al wakker rond 5:00 a 5:30. Ik las ook over een powernap van 15 min tussen 7 en 8, maar mn jongen zit nog volop in slaapregressie dus ik vraag me af hoeveel nut het heeft om nu dingen te proberen

15 dagen geleden

Reactie op Kersepitje2022

Ik volg. Hier al wakker rond 5:00 a 5:30. Ik las ook over een powernap van ...
Hoe weet jij dat hij in een regressie zit? Want wellicht is voor noah om 6 uur wakker worden wel onderdeel van zn slaapregressie 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ vind dat zo moeilijk in te schatten

15 dagen geleden

Tsja geen idee of dit regressie is maar we slapen steeds maar blokjes van drie uurtjes…ik noem het een regressie omdat ik het anders niet ga volhouden 😅

15 dagen geleden

Ons zoontje wordt de laatste tijd rond 7 wakker. Op zich helemaal prima natuurlijk. Nu ontdekte ik alleen paar dagen terug per toeval dat ie soms weer in slaap valt. Hij brabbelt dan een beetje en na 5 minuten wordt het weer stil. Niet een ritme voor de lange termijn hier, maar wel fijn tijdens de slaapregressie. Misschien kun je dit ook proberen? Dus niet direct erheen gaan? Of is die van jou echt al aan het huilen bij wakker worden?

15 dagen geleden

Reactie op Kersepitje2022

Ik volg. Hier al wakker rond 5:00 a 5:30. Ik las ook over een powernap van ...
Ik zou het niet aanraden. Ooit geprobeerd bij de oudste nou die was daardoor zoooo verdrietig. Het is niet zo maakbaar denk ik.

15 dagen geleden

Ik zou blij zijn met 6.00😝. En denk zelf niet onnodig rekken in de ochtend. Worden ze alleen maar moe van. Hier was t vandaag 6.15, lag 7.45 weer te slapen😊

15 dagen geleden

Bij ons toevallig dit ook gehad en deze week is er wat verandering in gekomen door haar om 6 uur te voeden en dan bij ons in bed te leggen met de voeten onder de deken. Door de warmte viel ze weer in slaap tot 8.30 drie dagen op rij. En nu wordt ze uit zichzelf weer wat later wakker in de co-sleeper en gaan we er tussen 7 en 8 als ze zelf wakker wordt met haar uit.

14 dagen geleden

Reactie op lollinga

Bij ons toevallig dit ook gehad en deze week is er wat verandering in gekom ...
Goede tips

14 dagen geleden

Reactie op AnneM90

Ons zoontje wordt de laatste tijd rond 7 wakker. Op zich helemaal prima nat ...
Nou probeer hem inderdaad niet gelijk uit bed te halen. En dacht bijv vanochtend dat ie weer in slaap viel na kwartier maar toch niet. Dan gaat hij inderdaad huilen 🫠

14 dagen geleden

Ben moe hier ook vroeg wakker…

14 dagen geleden

Reactie op Birdsbees

Ben moe hier ook vroeg wakker…
Ah vervelend. Hier ook wakker. Moet wel zeggen dat ik wat gewend raak aan zo vroeg wakker worden 😆😆