15 Reacties

vorige maand

Schermvrij opvoeden, daar staat als het goed is een lijst met rustige filmpjes

vorige maand

Tik tak en pretlettertjes

vorige maand

Stitches ('lapjes') op disney +

vorige maand

Wij kijken af en toe tik tak. Of nijntje en vriendjes op Netflix.

vorige maand

Joh die laatste regels hadden echt niet gehoeven. Even tv kijken is geen gif ofzo he, kan echt geen kwaad zolang het geen uren duurt en je bent juist bewust op zoek naar de juiste soort filmpjes. Dus absoluut niet schuldig voelen (niet naar jezelf, je kindje en al zeker niet verantwoorden tegenover anderen!). Er wordt soms echt te spastisch over gedaan, het hoort ook wel een beetje bij het leven toch. Ik zet soms nijntje op, misschien niet super educatief (al zit er wel altijd een kleine boodschap in) maar wel rustig, kort en liefelijk.

vorige maand

Nijntje of uki

vorige maand

Dank allemaal! Juf Emma is hier echt een succes. Als jullie nog dit soort kanalen weten, let me know!

vorige maand

Tik tak. Je hebt op youtube ook kanalen waar boeken wprden voorgelezen heel rustig

vorige maand

Zandkasteel is hier favoriet

3 weken geleden

Wij doen vaak kikker. Ook lekker rustig en liefelijk en op kinderlijk niveau komen er allemaal mooie thema’s naar voren. En alle afleveringen staan op NLziet dus kan ik ze op de tv aanzetten als het me uitkomt (bijvoorbeeld bij haartjes doen). Vind ik dan net fijner dan op een tablet of m’n mobiel. Al komt dat ook wel eens voor. Zoals hier al eerder gezegd, even een keer tv is echt geen ramp. Als het maar met mate is.

3 weken geleden

Wat hier echt een hit is om naar echte dingen te kijken op youtube. Ik heb dan wel twee jongens die graag kijken naar treinen, vliegtuigen, graafmachines etc. De spanning van 2 minuten lang kijken naar de slagbomen die dicht gaan, de trein die langs komt en de slagbomen die weer open gaan 😂😂😂 en dan weer hetzelfde hahaha! Maar ik denk dat meisjes het net zo leuk kunnen vinden.

3 weken geleden

Miss Rachel! Mijn zoontje doet ook mee met elke beweging etc. en vaak kijk ik mee en stimuleer ik dat.

3 weken geleden

Tiktak valt hier in de smaak

2 weken geleden

Hier is miss rachel echt heel leuk. Volgens mij ook zeer educatief