Sinds 2 weken probeer ik af te bouwen met bv. Dochter is 15 weken en heeft vanaf de geboorte af en toe een fles gehad maar weigert nu dus sinds 2 weken de fles. Heb verschillende flessen geprobeerd, dr Brown, philips avent, difrax S, Medela en de MAM-fles. Die laatste heeft ze 1 keer wel gepakt en een flesje leeggedronken. Daarna niet weer 🤷♀️ Ze heeft ook de fopspeen van MAM. Ik blijf het dus dagelijks proberen met deze fles. Ze drinkt ook niet als iemand anders de fles geeft en ik niet in de buurt ben. Ene keer raakt ze heel gefrustreerd en huilt hard incl tranen, andere keer speelt ze met de fles en tolereert ze de speen in haar mond maar begint niet te zuigen en duwt de speen weg met haar tong, op deze manier krijgt ze dan nog wel wat druppels binnen. Heb zowel kunstvoeding als borstvoeding gegeven in de fles, maakt geen verschil. Het internet natuurlijk ook al afgespeurd naar tips maar niets lijkt te werken. Voor ik naar de huisarts ga en evt een verwijzing voor preverbale logopedie vraag ben ik benieuwd of jullie hier nog tips hebben die we niet geprobeerd hebben. En heb je ervaring met flesweigeren op deze leeftijd; hoe lang duurde het voordat je baby de fles accepteerde?