Hoi allemaal,
Inmiddels een beetje radeloos. Onze baby word standaard elke nacht rond 4.00u wakker en het is dan een uitdaging om hem weer in slaap te krijgen. Hij is onrustig, huilt, maait met zijn armen. Meestal valt hij dan weer tegen 6.00u - 6.30u in slaap en dat is de tijd dat we er vanaf volgende week uit moeten wanneer ik weer ga werken.
- hij slaapt beneden op z’n eigen kamer, wij boven
- overdag de slaapjes in z’n bed en het naar bed gaan in de avond gaat goed (rond 20.00u naar bed en dan rond 22.00u - 22.30u nog een fles. Heeft dan wel even nabijheid nodig maar valt wel zelf in slaap na 5 a 10 minuten
- hij slaapt overdag redelijk veel, ben hier op aan het letten (5 a 6 uur, soms 7 uur). Maar heeft ook wel behoefte aan veel slaap. Heb moeite hem overdag wakker te houden
- hij krijgt flesvoeding (5 x 165cc), verdeeld tussen 6.00u en 22.00u.
Wat ik al heb geprobeerd:
- er bij gaan zitten
- speentje geven
- uit bed halen en troosten
- volle fles gegeven / kleinere fles gegeven
- dikkere deken (mogelijk kou)
- late fles later geven (23.30u)
Niets lijkt te werken en ik ben zo benieuwd wat er nu aan de hand is. Ik kan mijn vinger er niet op leggen.
Hopelijk herkenning of tipsIs het de nabijheid die hij mist. Moeten we hem terug bij ons op de kamer liggen. Kan dit dan “opspelen” om 4 uur ‘s nachts of is het iets anders..