11 Reacties
één maand geleden
Reactie op Xjaiimy
Geen tips. Maar even uit nieuwsgierigheid. In slaap vallen op een yoga bal? ...
Ik gok dat ze een baby heeft die het niet accepteert als je zit en wiegt. Ipv non stop lopen en wiegen en dan last krijgen van rug en voeten kun je soms wel zitten op een yogabal en een beetje bouncen met je baby. Dat accepteren ze veel vaker wel ;)
één maand geleden
Reactie op barbzz
Ik gok dat ze een baby heeft die het niet accepteert als je zit en wiegt. I ...
Ja dit!
één maand geleden
Hoi, hier precies hetzelfde! Mijn dochter is 4 maanden en sinds een week accepteert ze het ook als ik haar in bed leg en zelf naast haar ga liggen (met mijn ogen dicht). Ze moppert wel voor een minuut of 10 en is druk bezig om aan mij te trekken om te zien of ik reageer ( erg schattig, moeilijk om niet te lachen) maar gaat uiteindelijk wel liggen en slapen. Heb je dat al eens geprobeerd?
één maand geleden
Reactie op Marloes12334
Hoi, hier precies hetzelfde! Mijn dochter is 4 maanden en sinds een week ac ...
Nee nog niet geprobeerd, doe je dat dan in jullie eigen bed? Is het proberen waard!
één maand geleden
Reactie op Kellyysaar
Nee nog niet geprobeerd, doe je dat dan in jullie eigen bed? Is het probere ...
Ja, in ons eigen bed. Vanmorgen met 2 dutjes ook weer gelukt maar het middagdutje lukte niet dus ik typ dit terwijl ik bounce met een bijna slapend kind in mijn armen 🤣
één maand geleden
Mijn zoontje was ook zo. Ik had een grondbed voor hem en we gingen er samen opzitten en dan kon ik in kleermakerszit hem wiegen en nadien op het bed leggen (soort van van me af laten rollen). Ik deed dit eerst in ons bed, maar dan moest ik ernaast blijven zitten voor de veiligheid.
21 dagen geleden
Reactie op Marloes12334
Ja, in ons eigen bed. Vanmorgen met 2 dutjes ook weer gelukt maar het midda ...
Heb je het nog geprobeerd TS?
20 dagen geleden
Reactie op Marloes12334
Heb je het nog geprobeerd TS?
Ja geprobeerd maar werkte hier helaas niet.
Wij hebben ondertussen de yogabal kunnen afbouwen en kort wiegen voor in de plaats. Nu rustig aan haar steeds eerder weg leggen, om zo hopelijk zelf in slaap te leren vallen.
20 dagen geleden
Ah fijn! Hopelijk lukt het jaar over moet al ze lange tijd maar sowieso fijn dat je de bal hebt kunnen afbouwen :)